Урок.
У класі діючі особи:
вчитель, Вовочка і десяток дівчаток.
За традицією Вову першим, певно і крайнім визивають до дошки.
-Вовочко, а яка є відмінність між українцями і росіянами, лише не говори, що, хто не скаче - той москаль?
-Якщо, Марь Іванівно, ви самі ще цього не зрозуміли, то вам не місце в нашій школі.
В знак солідарності з Вовою половина класу з гаслом:
-Слава Україні!
героїчно покинула аудиторію.
Марія Іванівна, почуваючись після цього якось зовсім, зовсім ніяково, вирішила змінити тему й запитала:
-Вовочко, а яка різниця між учителем й учнем?
-За учнем, Марія Іванівно, ходять гроші, а вчителів - скорочують.
*Мабуть комусь мої роздуми будуть цікавіші, можливо за сам твір.
Не знаю на скільки твір вдалий, наскільки реалізовано задум, певно не вистачило майстерності.
Твір слід розуміти не лише в буквальному сенсі, який лежить на поверхні та очевидний, а і у формі метафор та алегорій.
Клас - це і наша держава, це і матриця, що нас оточує,
учні, учителі - це і населення нашої країни і живі душі.
В залежності від глибини сприйняття, ми твір розуміємо порізно.
В такому підході до написання та читання творів і є суттєва, як на мене відмінність між людиною та ШІ.
ШІ і сприймає команди алгоритму і видає результат буквально, а от права половина мозгу в нього відсутня, дехто добавить, як і ліва і він безумовно буде правим, аж ніяк не хочу образити представників цієї більшості в сучасному літературному й політичному просторі.
Хтось скаже він же пише полотна, створює музику.
А ви самі цікавились чому віршовані форми зявились, яка першопричина?
І вона явно не у тому, що вам пишуть науковці.
Музиканти навчились брати певні акорди, обмежену кільксть і якщо пісня написана під ці акорди, то під таку музику їх просто й зрочно виконувати.
То б то головне форма, а уже потім те чим її наповнюють, під форму будьте добрі пишіть і праця поетів звелась до цього, обезцінилась.
А от коли твір глибокий, багатогранний - укладіть його у ті форми, та аж ніяк, бо за текстом мало талантів, які створять багатогранну, багатовимірну форму.
А у цьому майбутнє, у цьому один із векторів розвитку, виходу за межі реальності, космічності творчості, зоряності творців.
ID:
1048712
ТИП: Поезія СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Ліричний ВИД ТВОРУ: Вірш ТЕМАТИКА: Філософська лірика дата надходження: 01.10.2025 07:33:45
© дата внесення змiн: 01.10.2025 09:16:19
автор: oreol
Вкажіть причину вашої скарги
|