Ранковий гумор.

Урок.
У  класі  діючі  особи:
вчитель,  Вовочка  і  десяток  дівчаток.
За  традицією  Вову  першим,  певно  і  крайнім  визивають  до  дошки.
-Вовочко,  а  яка  є  відмінність  між  українцями  і  росіянами,  лише  не  говори,  що,  хто  не  скаче  -  той  москаль?
-Якщо,  Марь  Іванівно,  ви  самі  ще  цього  не  зрозуміли,  то  вам  не  місце  в  нашій  школі.
В  знак  солідарності  з  Вовою  половина  класу  з  гаслом:
-Слава  Україні!
героїчно  покинула  аудиторію.
Марія  Іванівна,  почуваючись  після  цього  якось  зовсім,  зовсім  ніяково,  вирішила  змінити  тему  й  запитала:
-Вовочко,  а  яка  різниця  між  учителем  й  учнем?
-За  учнем,  Марія  Іванівно,  ходять  гроші,  а  вчителів  -  скорочують.


*Мабуть  комусь  мої  роздуми  будуть  цікавіші,  можливо  за  сам  твір.
Не  знаю  на  скільки  твір  вдалий,  наскільки  реалізовано  задум,  певно  не  вистачило  майстерності.

Твір  слід  розуміти  не  лише  в  буквальному  сенсі,  який  лежить  на  поверхні  та  очевидний,  а  і  у  формі  метафор  та  алегорій.
Клас  -  це  і  наша  держава,  це  і  матриця,  що  нас  оточує,
учні,  учителі  -  це  і  населення  нашої  країни  і  живі  душі.
В  залежності  від  глибини  сприйняття,  ми  твір  розуміємо  порізно.

В  такому  підході  до  написання  та  читання  творів  і  є  суттєва,  як  на  мене  відмінність  між  людиною  та  ШІ.
ШІ  і  сприймає  команди  алгоритму  і  видає  результат  буквально,  а  от  права  половина  мозгу  в  нього  відсутня,  дехто  добавить,  як  і  ліва  і  він  безумовно  буде  правим,  аж  ніяк  не  хочу  образити  представників  цієї  більшості  в  сучасному  літературному  й  політичному  просторі.
Хтось  скаже  він  же  пише  полотна,  створює  музику.
А  ви  самі  цікавились  чому  віршовані  форми  зявились,  яка  першопричина?
І  вона  явно  не  у  тому,  що  вам  пишуть  науковці.
Музиканти  навчились  брати  певні  акорди,  обмежену  кільксть  і  якщо  пісня  написана  під  ці  акорди,  то  під  таку  музику  їх  просто  й  зрочно  виконувати.
То  б  то  головне  форма,  а  уже  потім  те  чим  її  наповнюють,  під  форму  будьте  добрі  пишіть  і  праця  поетів  звелась  до  цього,  обезцінилась.
А  от  коли  твір  глибокий,  багатогранний  -  укладіть  його  у  ті  форми,  та  аж  ніяк,  бо  за  текстом  мало  талантів,  які  створять  багатогранну,  багатовимірну  форму.
А  у  цьому  майбутнє,  у  цьому  один  із  векторів  розвитку,  виходу  за  межі  реальності,  космічності  творчості,  зоряності  творців.

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=1048712
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 01.10.2025
автор: oreol