Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: геометрія: ФАНТАЗЕР - ВІРШ |
|
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ геометрія відповів на коментар Георгій Грищенко, 17.09.2016 - 18:10
Дякую, Георгію! На жаль я вже майже повністю відірвана від школи; так вряди - годи, запросять на якесь свято... Ганна Верес (Демиденко), 15.09.2016 - 22:28
Яких історій тільки не було у школі! Іноді й не придумав би такого.Гарно. геометрія відповів на коментар Ганна Верес (Демиденко), 17.09.2016 - 18:07
Дякую, Ганю! Отож тепер щось знаходжу, написане раніше, а щось по - пам"яті пишу нове... геометрія відповів на коментар Валентина Ланевич, 15.09.2016 - 21:30
Дякую, Валю! Доводилося вгамовувати невгамовних і такими способами... геометрія відповів на коментар Людмила Пономаренко, 15.09.2016 - 21:28
Дякую, Людо! Це ще й реальна історія, і дітям подобалися мої віршована критика їх дій, бувало що й просили, щоб про их написала... ПВО, 15.09.2016 - 15:03
Дякую, Вікторе! А тепер ще й інтернет, деякі студенти взагалі забули за підручники,всю інформацію беруть з нього.
геометрія відповів на коментар Ніна Незламна, 15.09.2016 - 14:24
Дякую, Ніно! Якщо вміло використовувати фантазії школярів,успіх у роботі вчителя і у знаннях учнів забезпечений, в цьому я переконувалася і не раз... геометрія відповів на коментар Іван Мотрюк, 15.09.2016 - 14:21
Так,Іване, у дітей фантазія на висоті, а вміння її використати у "руках" учителя. Дякую за розуміння. геометрія відповів на коментар Наташа Марос, 15.09.2016 - 14:19
Дякую, Наталочко! Це реальна історія: якось мені дали 6-ий клас, там є теми де ми дозволяли користуватися калькулятором, а далі все, більше не дозволяли, але ж у класі були отакі фантазери, то коли я прочилала їм свого вірша, вони не хотіли йти на перерву, просили ще щось розповісти, а коли до класу зайшла класний керівник і запитала у чому справа, вони впевнено заявили, що це про них вірш В.Г.написала, і їм ще хочеться, щоб про них написали... |
|
|
||||||||||||||||||||||||||