Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: zhmerinchanka: Миры иные. - ВІРШ |
|
UA | FR | RU Рожевий сайт сучасної поезії |
|
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
КОМЕНТАРІ НАУМ, 18.10.2014 - 18:56
СВІТОГЛЯД«свою нудьгу переливала в свою дитину» Т. Шевченко З чим ми йдемо в широкий світ, І що дізнались ми про нього, Щоб помилок минулих не творить, Коли безумці починали з руйнівного. Були такі, що руйнували все «старе» Не вміючи нового будувати. Змітали все, що на шляху, Аби у темряві і злиднях панувати. Світогляд – це осмислені знання. Співзвучні з тим, що ми надбали. Це звички, поняття від мами, Шкільний багаж, і з нашого буття. Від прадідів багато нам дісталось: І зло і праведність змішалися в одно. І ми надовго в темряві зостались, Нас «серце найлукавіше» вело. До нині ми роздвоєні, убогі… Наука нам – сумний авторитет, Бо професори визнати не здатні Хто ми і звідки взявся світ. Освіта нині додає безумства; На розуми дітей страшний тягар: Спотворені знання без Біблії про Бога, І на довершення марксистська маячня! У цім вертепі філософія – «спасіння», Тому у неї панівні права: Розповідати непристойні небилиці… Просвіта і «лік без» - її межа. Байки, традиції, легенди Утримують чудово простаків. Єдиний засіб глитаям сьогодні – Про демократію всесвітній міф! Світогляд - освіта інтегральна. До його складу входять і грають в нім важливу роль узагальнені знання - повсякденні, або життєво-практичні, професійні, наукові. Чим солідніше запас знань в ту або іншу епоху, у того або іншого народу або окремої людини, тим більше серйозну опору може отримати відповідний світогляд. Наївна, неосвічена свідомість не має в своєму розпорядженні достатніх засобів для чіткого, послідовного, раціонального обґрунтування своїх поглядів, звертаючись часто до фантастичних вигадок, звичаїв. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||