Максим Тарасівський: Цікаво, що в Святому письмі згадується право первородства і первородний гріх. Тобто слова як такі річ нейтральна, все залежить від контексту. Вибачте за офтоп
Максим Тарасівський: Я Вам больше скажу... чаще всего я нахожу то, чего нет!
Пора уже собрать мою... эээ... катаевистику в один том и сделать книжицу в пдф для ценителей
Максим Тарасівський: Я щасливий, що Ви це відчули, це було таке цінне враження, яким понад усе хотілося поділитися так, аби дорогі меня люди також відчули та пережили. Дякую
Максим Тарасівський: Який стиль... Це як \"Легенда про Уленшпігеля\" - написано нині, але так, ніби десь у 10 столітті, після якого не було всіх решти століть
Максим Тарасівський: Спасибо, Виктория. Ради того, чтобы читатель добрался до этого финала, я даже выбросил кое-что, примерно страницу, а Вы знаете, как я это не люблю
Спасибо - ждал Вашей рецензии, очень ждал, а рассказа не дался мне так просто, как можно было ожидать. Спасибо.
Максим Тарасівський: Про постаті Ви просто влучили мені в серце... не можу викинути з голови отого дурного зайця з прапором, що гасав днями Софійською площею в Києві.
Дякую Вам
Максим Тарасівський: Цікаво: практично в кожному рядку поєднані дві речі, що виключають одна одну, наприклад, балакун - розвідка, мудрість - божевілля, життя - смерть тощо. Водночас любов зустрічається в своєму рядку з істерикою - і це ставить питання, що є антонімом до \"любов\", чи справді це, наприклад, ненависть або байдужість. Так, наприклад, Платон (або Аристотель) стверджував, що щедрості протистоїть не скупість, а марнотратство.