Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: *SELENA*: БЛОКАДА (Луганськ) - ВІРШ

logo
*SELENA*: БЛОКАДА (Луганськ) - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

БЛОКАДА (Луганськ)

                  Санкции! С голода сдохнете!
              Леонид Кравчук, круглый стол, 19 мая 2014г.

Ми можем бути ситі і скажені,
Любити сонце і меди –

А там, в підвалах – незможденні
10-й день без тиші і води…
10-й день – це вічність, а чи мить?
Чи сон, що з пекла виповз межи люди?
10-й день АТО вогнем сичить – 
Шабаш у світському облудді…
Відрікся Київ від слов’ян –
Від сивих, немічних, новорожденних,
Од Христа обцькованих мирян
Во благо доларів скажених.
               *****
На черзі «Завтра» глипає лукаво,
На черзі всебарильства новий сон…
Летять, летять над краєм русів гави
І мітять новий регіон…
                                           12.08.14


p.s. – народ завжди був заручником політичних ігрищ. 
http://korrespondent.net/ukraine/politics/3404753-luhansk-v-blokade-10-y-den-net-sveta-y-vody 

Сьогодні влада відреклася від народу Донбасу, а завтра вона з такою ж легкістю відречеться від іншого регіону. Хто руйнує власну економіку і морить власний народ, той не збирається жити в цій країні. Мабуть таке замовлення дуже дорого коштує… 
І ще будяччя деградації виросло в суспільстві – це черствість, непримиренність до іншої думки і  вада меньшоватості, що ховається за фіранкою нацизму.

ID:  517232
Рубрика: Поезія, Громадянська лірика
дата надходження: 14.08.2014 16:29:00
© дата внесення змiн: 14.08.2014 16:29:00
автор: *SELENA*

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали:
Прочитаний усіма відвідувачами (1312)
В тому числі авторами сайту (21) показати авторів
Середня оцінка поета: 4.00 Середня оцінка читача: 4.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Лео Нардо, 24.08.2014 - 21:05
Згоден! give_rose
 
Лео Нардо, 21.08.2014 - 21:21
І Вам, Селено, спасибі за дискусію! give_rose 22 22
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую! Я Вам відповім трішечки пізніше - ок.
22 19 22 flo11
 
Лео Нардо, 21.08.2014 - 21:07
Кажете, „ополченці, бойовики, терористи, не воюють з представниками нацгвардії, якщо та не змішана з правим сектором?! Маю знайомих на Західній Україні, ті розповідають, що привозять в їхні села хоронити чоловіків, резервістів, які навіть на Майдані не були, не те що в правому секторі. Дуже сумніваюся стосовно того, що хтось з київської влади хоче „відсікти” Донбас! Для цього досить було б вивести армію звідти, і, щляхом „затікання” туди росіян він і сам би „відсікся”. Якщо чесно, то не зрозумів хто саме хоче його відсікти? Стосовно „бандерофашистів” треба сказати велике „спасибі” російським ЗМІ. Це вони наповнюють російські і наші мізки „жахачками” про про нового гітлера, Яроша, і його глобальні плани „бандеризації” всього світу. Згадайте ідіотський сюжет в російських новинах 25 травня, в день виборів президента, коли дикторша з переляканим обличчям оголосила, що Дмитро Ярош набрав більше п'ятдесяти процентів голосів, обійшовши Петра Порошенка. Нагадати Вам, що він тоді набрав заледве більше половини одного процента? Росіянам кожного дня запресовують у голови дебільні, неіснуючі факти з життя „правого сектору” і, добре таки перекручену, історію визвольного руху на Україні 1940х, 1950х років. Фашисти????? Чому вони сором'язливо мовчать про своїх фашистів, які в 1917 році по звірячому вбивали російських священників, про Леніна і Дзерджинського, які сотнями підписували розстрільні вироки невинним людям, про штучний голодомор в нашій державі, про сотні тисяч росіян і українців, що загинули в таборах ГУЛАГу?! Хто фашисти? ОУН УПА? Бандера? А по моєму, пов'язка з нацистською свастикою добре б пасувала всім радянським генсекам.
За Донбас воює один батальон „Схід”? А хто розстрілював з „Градів” з російської території 72гу бригаду кілька тижнів підряд? Я сумніваюсь, що там тільки отой „Схід” воює.
Крим. Він же крутий в геополітичному плані! Чому там не почалася сутичка в березні? Де було НАТО?По ідеї, воно б трималось за півострів зубами. Дивно, що все обійшло
 
*SELENA*, 21.08.2014 - 16:57
Лео Нардо,

але от такий факт http://www.poetryclub.com.ua - чи можна з такою психологією склеїти країну? помирити народ? - чи розірвати? Той, хто запускає таку наживку на пересічну людину завчасно знає ефект. Але саме страшне не в цьому, а в тому, що сьогодні очорнили один регіон, щоб відсікти від України, а завтра інший і люди повірять і будуть, як пси лаяти.

Яка нині відмінність в психології жителів заходу і сходу - Заходу і центру відносно донбасян ви можете самі побачити на сторінках сайту, а сходу не зважаючи на пресінг моральний і військовий, вони чітко бачать хто їх ворог - бандеро-фашисти ( так їх там називають зза їхньої політідеології) - це дніпропетровські батальони Коломойського (вони з ними воюють), ну іще з корчинсько-ляшковими братами - клянуть їх, київську хунту, але не зачіпають жителів заходу і центральної укр., зі співчуттям відносяться до нац.гвардії і їм допомогали завжди (тому, що вони їх не чіпали)- за те вони бидло і їх потрібно знищити... а наступними хто буде бидло???

Дякую Вам за дискусію give_rose
22 19 22 flo16
 
Лео Нардо, 20.08.2014 - 18:34
Ситуацію на Донбасі Ви, мабуть, бачите так: іде визвольна війна, горді жителі області протистоять „київській хунті”... А по моєму, там зовсім інше: Росія, руками місцевих і власних найманців, а також своїх контрактників, намагається „підім'яти під себе” Донецьку і Луганську області, додавши їх до колекції власних „іграшок” - Осетії, Придністров'я, Чечні, Карабаху, Абхазії. Якби їм протистояло НАТО, там дислокувались тисячі „янкі” з найсучаснішими версіями М16 у руках. Ви бачили, чим воює національна гвардія? В найкращому випадку, це трофейні російські АК 100. НАТО спромоглося надіслати тільки кількасот тисяч сухпайків і три транспортні літаки з бронежилетами. Ви бачили важке озброєння українців? 120ти міліметрові гармати часів Великої Вітчизняної і самохідки „Акація” шестидесятих років випуску. Люди самі збирають кошти на амуніцію і їжу для бійців, бо ті жаліються, що нема броні і їжі на блокпостах. Яке НАТО? На Донбасі повним ходом іде військова агресія Росії, яка направляє своїх людей і техніку, щоб одержати нові землі. А в російських ЗМІ заявляють претензії на ще шість областей нашої держави, так звану Новоросію. І вугілля, і сланцевий газ тут на задньому плані. Росії захотілося старих „добрих” часів Радянського Союзу.
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
В геоплітичному відношенні Україна - не Чічня і не Карабах - якщо сьгодні розсиплеться Україна - завтра розсиплеться Росія (я не думаю, в Кремлі дураки сидять). А народні республіки закладені в сценарій майдану, як елемент супротиву революції http://vk.com/public62043361?w=wall-62043361_150818
російські націоналісти нам допомагають створювати народні республіки - наші росіянам ghmm Новоросія (з частиною обл Росії) - зявляла про своє від"єднання від всіх (лєнь шукати посилання).
Я з вами погоджуюся з приводу нацгвардії - до того, що Ви сказали - в них, як і в мирних жителів стріляють зі всіх боків і їх змішують з "правим сектором" і ними прикриваються деякі елементи - дуже жаль військових - це теж входить в плани геноциду.

Ви мені слово "хунта" - не приписуйте - я десь вживала? - ні.
А хто з ким воює на Донбасі - я налічила за 20 протистоянь. Звичайно і США з Росією на території України - тому і бомбляться наші підприємства, які мали економічні зв"язки з Росією - а це хоть крути-верти - наше ВВП і наші бюджнтні гроші - наше сьгодні і завтра.

За Донбас проти приватних військових бальонів воює один бальон "Схід" - решта?????
Я ще раз повторюся - проти любої іноземної агресії - де офіційні заяви МІД? де наша проф.армія? чому резервники, яких мобілізують в центральній Україні пасивно себе ведуть? вони що не патріоти? - я в це навіть не хочу вірити. Чому нацгвардійці просять політичного притулку в держави-агресора? - значить ходить деза п"на в інформаційному просторі. Чому б Вам, як чоловікові не поїхати в складі нацгвардії на Схід (ополченці, бойовики, і терористи з нашими резервниками, яких туди відправляють, кажуть не воюють, якщо вони не змішані з правим сектором).
Щоб був мир - потрібно припинити повністю військові дії, розформувати всі бандформування рейдерських приватних бальонів і на дозор поставити нашу, поламану як морально так і технічно українську армію де б місцеві військові мали приорітет.
 
Я даже и не знаю, что можно ещё добавить к сказанному тысячи раз.
Хотелось бы обратить внимание вот на что.
Они сами, чудесно-расчудесно, понимают, что
вони не заспокояться після закінчення війни
(подразумевается, как я понимаю, безусловная победа киевского режима), другими словами, осознают то, что противоречия могут "исчезнуть", только, вместе с их носителями. Выход, ведь, только один, если следовать подобной логике, и он предлагается пользователями "сетки", если пройти по ссылке предлагаемой пользователем kulbabka.
Далее, осознаётся то, что
Схід відрікся від неї
(от киевского режима), при том, что этот выбор сделало
Чимало східняків
(т.е. подавляющее большинство). Т.е., признаётся то, что одна часть страны ведёт военные действия против другой её части, т.е. происходит попытка захвата (колонизации) одного региона другим.
Как мы знаем из истории, всякая колонизация (успешная) предполагает, либо истребление коренного населения, либо, при возникновении определённого "градуса" покорности их использование в качестве "второсортного". Учитывая то, что они сами говорят (я не добавляю ничего от себя - только анализирую) - они предлагаю вариант первый, причём в открытую, и безо всякого "стеснения".
Не кажется ли Вам, в таком случае, что точка невозврата уже пройдена, и говорить о "прозрении" - сродни "маниловщине"?
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую за такий розлогий коментар!!!
Я вважаю, що найголовніший ворог між нами (людьми) на нинішньму етапі - це ЗМІ
вони не заспокояться після закінчення війни
- це теж їх штучки, що нагнітають розбрат, як і російські не відстають в цьому відношенні - що практично чуть не вся правобережна україна проти росіян в україні - я не знаю в центральній Україні людей (не зважаючи їхнього ставлення до майдану і нинішньої ситуації ситуаці), що були б негативно чи агресивно налаштовані до росіян чи російськомовних українців - в нас одне коріння - спрацьовує генетична пам"ять (хоть трісни). Західна Україна - в їх інший менталітет (з цього приводу) - ними завжди керували зах.європейські політики і сіяли насіння націоналізму. До чого привели ідеї Бандери і УПА - до різні. Зараз зову підняли це прапорище в своїх цілях певні політики.
Потрібно мабуть сотні років, щоб вилікуватися від националізму - адже в одній країні має бути одне рівноправ"я для всіх.
- нажаль дійсно на сході відбувається рейдерство одного регіону іншим - де гине мирне населення, стираються з лиця землі населені пункти - ковбої в штатах їздили на конях, сучасні мають в арсеналі авіаці, важку артилерію і ракети з ядерними боєголовками... З якої відстані шматували Ірак і Югославію, - і Донбас оголосили зоною тероризму - для чого??????
Дуже боляче, що Україна викохала плем"я, яке прийшло її знищити і стерти з карти Європи (я маю на увазі тих політиків, які продали оптом чи в роздріб, а їх назве час і мо" ми доживем, щоб почути їх імена)...і тоді наступить перемир"я, пока не зашлють нових нацистів...
всякая колонизация (успешная) предполагает, либо истребление коренного населения
- страшна правда.
"точка невозврата пройдена" -десь мені моя інтуїція говорить - НІ - все вертається на круги своя - і той народ Донбасу, який переживе пекло, і той який вернеться (їх ще обстрілюють, а вони вже вертаються в руїни, але додому, в Україну, хотя їх охрестили сепаратистами і терористами).
 
Еvгений Скиф Кр., 15.08.2014 - 20:53
Зерна сеяли раньше. Когда подменили понятия и сделали героями шептицких и коновальцев, бандер и шухевичей, тютюнников и махно. Что они делали - убивали своих земляков которые казались им неправильными - или призывали к этому. Я уж молчу что деятелей в духе Шептицкого и Коновальца я не призна русичами-украинцами - это же полуполяки,и по крови и ментально. Они сеяли зерна ненависти, вот урожай взошел.
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Так ці зерна розбрату розсівали з тих пір коли Польша переступила на наші землі і весь час для повного владарювання їй заважала Російська імперія....
Нині іще добавився Донцов - з ідеологією, де нація має перебувати в постійній боротьбі і війні для самоочищення.
Усі ярі ненависники Росії - то нехай сучасні їхні послідовники ідуть в Росію і воюють з кремлем, але ж БОЯГУЗИ - і вони, і еврейські сектанти, і "хоробра" американська мафія воюють з Росією на території України українськими життями... Чужими руками жар гребти добре.....
 
Еvгений Скиф Кр., 15.08.2014 - 11:18
Это не события это весны-лета. Этих людей травили ложью и ненавистью и они охотно ели эту отраву. Они ненавидели своих земляков которые оставались неотравленными. Они сейчас одобряют их убийства. Я никогда раньше не был сепаратистом. Но сейчас глядя на мерзкое ликование при известиях об очередных смертях на Донбассе я думаю - да зачем жить в одном государстве с такими людьми. Они отравлены до костного мозга, злобны, фанатичны, не способны к диалогу. Зачем мне быть с ними одним народом?
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
ненависть до своїх українців - це штучки всяких зомботехнологій. Вчора у нас не було ні мовного питання, ні бандер, ні дибілів, ні людей,яких за відмінність ідеології потрібно знищити. Сьгодні дуже часто на вулицях Києва звучить, що там (на Сході) немає наших - там лишилися - дибіли, алкаші, терористи і сепаратисти - вони не свідомі і їх потрібно знищити і це найстрашніший вірус в Україні, тому що завтра таким чином він буде натравлений на інший регіон.
Я думаю час принесе прозріння і вилікує, але коли це буде????
 
Наталя Данилюк, 15.08.2014 - 10:36
Вони і надалі будуть сіяти ворожнечу між Заходом і Сходом, між *фашистами* (як вони нас називають) і *рускімі* українцями. Бо така вже їхня суть і ніхто не примусить їх поважати українське. Все це дуже сумно... frown
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
все, що штучне відійде - просто так сплановано, щоб в днієї частини викликати зневагу до українського, а в іншої до російського, але по великому рахунку українське-російське це слов"янське - чи не так?
фашистами назвали не вас, а тіх хто вернув в Україну СС-галичину, хто став під прапорі национал-соціалізму і Європа праворадикалів називає фашистами (там їх теж достатньо), а це особисто право кожного, яку ідеологію сповідувати і як себе називати...

війна, як і майдани потрібна певним країнам, певним силам - відмиваються великі гроші і країна перетворюється в колонію.
Ми всі заручники чужих політичних ігрищ (нам усім потрібно це зрозуміти) - і на Донбасі, і в Одесі, і в Києві, і в західній Україні - тільки не скрізь разом ягоди війни дозріють...
Якщо говорити про шовінізм, то простих росіян це мало стосується, а от деяких політиків... напр. Немцов - вчора був шовініст - сьогодні спаситель укр. нації??????? й інші теж....
- про вірш - якщо сьогодні ми дружно будемо мовчати про блокади і геноцид на Донбасі, то завтра вони під різними соусами і до нас прийдуть.
ДАВАЙТЕ БУДЕМО МИЛОСЕРДНИМИ - во імя спасіння України friends
22 19 22 flo16
 
Наталя Данилюк, 15.08.2014 - 10:35
Україна не відреклася від Сходу, це Схід відрікся від неї. Про проплачений флешмоб за Росію - брехня. Чимало східняків дійсно закликали Путіна ввести війська і відокремити Схід від України, бо Донбас начебто годує всю Україну. Як бачимо за 5 місяців бойових дій на Сході Україна не померла з голоду без допомоги Донбасу, а ще й сама допомагає і підтримує Схід. Крім того, дуже багато біженців розбрелися по інших областях, де їх гідно прийняли і забезпечили всім необхідним, що розвінчує міф про ненависть до східняків. Багато біженців зараз перебуває і в Західній Україні. Проте, їхня поведінка залишає бажати кращого. Чимало людей скаржаться, що біженці зі Сходу зловживають гостинністю і поводяться зухвало: то вимагають, щоб їм на сувенірних ринках у Яремче давали товари безкоштовно, бо бандерівці їм зобов'язані, то дорікають, що з ними спілкуються українською, а не російською, то кидають дрібну здачу в обличчя продавцеві, мовляв, це вам за ваше АТО і ще багато схожих неприємних інцидентів. Поки вони гостюють у бандерівців, чоловіки з їхньої родини воюють проти укрів на боці гіркіних і губарєви, заробляючи на смертях українських солдатів. Не знаю, чи бачили Ви новину про підлітків, які відпочивали у Трускавці (їх прийняли з сім'ями, як біженців), фотографувалися біля меморіальної стіни Небесній Сотні, пам'ятника С. Бандері, наставивши середній палець, а потім викладали ці фото у соцмережах, хизуючись своєю *сміливістю*. http://watcher.com.ua/2014/08/11/yak-malolitni-bizhentsi-z-luhanska-hlumlyatsya-v-truskavtsi-nad-pamyattyu-heroyiv-nebesnoyi-sotni-v-sotsmerezhah/ Такі невихованість і шовінізм не можуть не зачепити за живе. Ці діти такі ж, як і їхні батьки. То чи заслуговують вони на повагу і братання, ненавидячи все українське? Як багато у них претензій до України, а що ці люди зробили для самої України? Накликали лихо, смерть і розруху на українські землі? Не думаю, що вони заспокояться після закінчення війни, коли Україна відбудує міста на Сході. Вони і надалі буду
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Щиро дякую, що долучилися до дискусії!
Ми живемо в різних куточках України і в нас різне бачення і різне ставлення, але в цей випробувальний час для країни ми всі мабуть маємо шукати точки , які можуть згуртувати нас, а не роз"єднувати.
Чи україна відреклася від Сходу??? - питання риторичне... Я сказала "Київ від слав"ян", які опинилися в біді, в блокаді під обстрілом. Там є і ваші - вихідці із зах.Укр. - хтось не зміг (по різним причинам), хтось зустрів непорозуміння рідні.
Час розставить все по своїх місцях - все вертається на круги своя, але на Донбасі зараз лишилися якраз ті, хто ніколи не думав кудись від"єднуватися чи тікати.

А флешмоб був - точно - там було по 25-30 людей - вони перші втікли з України і влада Києва незбиралася нікого затримувати...
- про нечемних біженців - так і тут, під Києвом, точно такі - нечемні - кидають на АТО білі копійки... Приїхали ще в травні - зимою були прихильники майдану - виїхали з Донбасу 1-ші злякалися супротиву.
Прикро звичайно про дії підлітків (але їхні дії виліковні), а от коли політики вчиняють безглузді вчинки, то це вже хвороба держави...

В мене от до Вас, таке нескромне питання - чому ви себе називаєте бандерами? я знаю, що для ваших земляків, які проживають на сході - це образа - а бандерівцями там називають батальони дніпропетровського правого сектора, а також партію Тягнибока. А до тих нацгвардійців, яких прислали в зону АТО ставляться з розумінням... кличку - карателі - отримали приватні бальони, мабуть недарма.
- але саме страшне, що за Україну на Сході ніхто не воює (тільки прикриваються цим брендом), і в заручниках АТО є мирне населення, нацгвардія і більша частина ополченців.
Нажаль нема у нас генерала, який би розігнав усі приватні бандфомування мафії і встановив мир на Донбасі і в УКраїні.
А вірш - без політики - повірте мені мире населення ніде не винне, що магнати ділять зони впливу і займаються рейдерством і держава має простих людей захисти від терору і в Луганську, і в Києві, і в Львові
 
Saturnus, 15.08.2014 - 10:33
цей скіф дещо неадекватний. він вирішив зробити справою свого життя ненависть до України і намагається цю ненависть нам усім всучити.
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я так не думаю - є ненависть (чи нетерпимисть) до режиму, який час від часу розсіває між людьми насіння дурману, в своїх корисних цілях. Так завжди було і так буде час від часу. + те хтось живе рядом з АТО, хтось в його епіцентрі, а хтось далеко і користується інформацією ЗМІ...
А ненависті я більше чую до людей сходу ніж навпаки. Сьогодні ворогами зробили жителів сходу (найшли причину), завтра зроблять жителів заходу чи півночі - теж найдуть причину. Це настав час випрбування для України і для кожного - не впустити вірус зла в душу. Ми вже проходили етап в 20-х роках минулого століття коли вбивали брат брата і сусід сусіда за ідею. Нам знову таку вутку підкинули, тільки в іншому соусі...
 
Еvгений Скиф Кр., 15.08.2014 - 09:17
Bogdan Chorniy Вы глупы и отравлены и читая Вас еще раз понимаю - почему с мерзким государством производящим подобных людей, большинство донбассовцев не желают иметь ничего общего
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Знаєте, Євгеніє, це не люди винні в дезінформації - це ЗМІ, які під дулами автоматів несуть ту інформацію, яка потрібна певним політ.колам (укрдержтелерадіо до сих пір знаходиться під контролем людей з автоматами - СВОБОДА....)
- десь місяця 1,5-2 назад захожу в один магазин - випадково чую новини по телебаченню: "колона російських танків зайшла в Донецьк - Путін веде відкриту агресію проти України і т.д." - всі ошкірилися на Путіна і росіян, мені теж стало не по собі. Виходжу, телефоную знайомим. Говорять - ні, то колона нацгвардії поїхала через Донецьк в бік Слов"янська чи до кордону (Тоді ще в Донецьку було тихо-мирно). - Ось Вам і правда. Для чого? Для того, щоб зашорити очі і розвалити Україну...
Певним політ.колам потрібно, щоб Україна офіційно оголосила війну Росії... багато хто з Майдану (як політичної акції) хоче отримати великий зиск, - і світ клином зійшовся пока на Донбасі.
Дай Боже нам усім миру і порузоміння give_rose
 
Bogdan_Сhorniy, 14.08.2014 - 21:37
Селено, ви виявилися нормальною співрозмовницею, дякую! Я прибрав вас з ЧС. Ті зноски, що я вам кинув - це НЕ МОЇ твори, тому там коменти ЗАКРИТІ для всіх. Я не проти СПІВЧУВАТИ людям, я тільки підкреслив, що на тій території проводиться звільнення землі від загарбників, як би вони себе не називали. Як тільки ті території будуть звільнені, людям буде надана допомога. Але звільнити ті території ТРЕБА, як не крути. Це не жорстокість. Це реалії дня. Щоб загарбники не пішли на інші території, в тому числі на мою рідну чернігівщину. Ми їх не пустимо. Я не пущу. І це буде правильно. З повагою. hi
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Якщо Ви виставляєте, то все одно потрібно відкривати - скільки людей скільки думок, скільки правд.
Нажаль території зараз звільняються від людей і підприємств - як не крути і не верти - це все таки індустріальний регіон з найбільшою щільнісю підприємств.
Приватні військові компанії, які хазяюють на Донбасі непідкоряються президенту і скільки раз було, що їхня авіація рзстрілювала беззахистну нацгвардію - свої своїх (по випадковості).
- ви не пустите на рідну чернігівщину (дай Бог, щоб лихо минуло, але у вас є поклади нафти.....) - на Донбасі ополченці теж взяли в руки зброю, проти рейдерства - хто їм повірив, появились заколотники (російські націоналісти) і усі канали тільки їх бачать, а правди ні frown
Я не думала виставляти про чернігівщину (в мене є десь написаний вірш) - http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=517577
якщо ми всим миром не зупиним це АТО на Донбасі воно може розповзтися по всій Україні і дальше...
І все таки, я раджу, провірати ЗМІ.
 
Bogdan_Сhorniy, 14.08.2014 - 18:57
1. Чи такі вже "невинні" жителі Луганська, що з хлібом-сіллю зустрічали "визволителів з раші"?
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=515055
2. Чи люблять взагалі в тому регіоні щось українське? Чи вважають українців братами?
http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=516393
Це не мої статті. Це статті з інету. Та мою думку я висловлю.
НІХТО НЕ ЗАМОВЛЯВ ВИНИЩЕННЯ НАРОДУ ДОНБАСУ, ЯК ВИ ТУТ НАМАГАЄТЕСЯ ПОКАЗАТИ. НАРОД ДОНБАСУ ПРИЗНАВ ОКУПАНТА ХАЗЯЇНОМ. А ЦЕ НЕПРАВИЛЬНО. ВЛАДА НАМАГАЄТЬСЯ ЦЕ ВИПРАВИТИ. І ДУМАЮ, ЩО ВИПРАВИТЬ.
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Дякую!
О, Ви Богдане, із Чернігова - скоро чернігівщину чекає АТО - вичитала на радикальних сайтах 20.07.
- коли готовився похід на Донбас http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=483264 - всі жителі жили і працювали собі спокійно і голови не морочили... Коли готовилася доля України http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=475943 - більшість українців і не підозрювали, що їх чекає - а за заявами правого сектору революція почнеться осінью...
- 1. НЕВИННІ, як і невинні завтра будете ви. Повірте кожний любить ту землю де народився сам і народилися його діди...
- 2. Люблять все українське, але не їх вина, що мова в них не спольщена - я з ними спілкувалася і спілкуюся українсько мовою і не згіркла від того ні в кого хлібина.... щоб вонихотіли до Росії був би Крим №2, а через те, що продані але нікуди не хотять от і АТО.
Притання риторичне - чому військові не воюють з військовими, а наносять удари на житлові масиви, підприємства і лікарні - ПОЗОРИЩЕ ДЛЯ СОЛДАТА - чи я не права.
Навіщо в блокаді і під обстрілом виганяти жителів із своїх жител - чи це не замовлення чиєсь????
Але саме страшне, що в частину жителів України взомбували ненависть до жителів сходу. Показали проплачений флешмоб "За Росію" і багато на нього клюнули, що навіть не вірять своїй рідні, що там проживає...


І ще питаннячко, а це у вас таке хоббі свої твори закривати від коментарів, а іншим ставити одинички - ганьба для людини, яка вважає себе членом клубу поезії - дали б Вам автомат Ви б мене застрелили, тільки за те що я поспівчувала невиним людям, які в блокаді і під обстрілами
Да і ще - Ви приберіть з авантари "За мир і соборність" - тому що ваше кредо - "За війну і розбрат" - от такі як ви там в приватних батальонах знищують населення УКраїни cry
Хай Бог лікує Вас від ненависті і люті friends
 
Еvгений Скиф Кр., 14.08.2014 - 16:35
Нечасто випадає читати тут правду про цю війну українською. Точніше нечатсо випадає тут взагалі читати правду про неї. Тк само як і поезію. Дяку Селено
 
*SELENA* відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Щиро дякую!
Тому, що більшість жителів України стали заручниками продажних ЗМІ - ми звикли вірити владі, журналістам, політикам, але так наглюче вони ніколи ще нас не дурили....
Благополуччя Вам і миру нам всім give_rose
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  Відчуження
dashavsky: - Рекет.
Синонім до слова:  Відчуження
Максим Тарасівський: - знепривласнення
Знайти несловникові синоніми до слова:  Відчуження
Enol: -
Синонім до слова:  говорити
Mattias Genri: - Патя́кати
Синонім до слова:  Вічність
Mattias Genri: - Внебуття́
Синонім до слова:  Вічність
Mattias Genri: - Внеча́сність
Синонім до слова:  збагнути
Mattias Genri: - доту́мкати
Синонім до слова:  говорити
Mattias Genri: - Терендіти
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - Файна
Синонім до слова:  говорити
boroda-64: - НЬОРКАТИ
Синонім до слова:  збагнути
Пантелій Любченко: - Доінсайтити.
Синонім до слова:  Вічність
Пантелій Любченко: - Те, що нас переживе. Кінця чого ми не побачимо.
Синонім до слова:  Вічність
Софія Пасічник: - Безчасовість
Знайти несловникові синоніми до слова:  Відповідальність
Enol: -
Синонім до слова:  Новий
Neteka: - Незношений
Синонім до слова:  Новий
oreol: - щойно виготовлений
Синонім до слова:  Навіть
oreol: - "і ..."
Синонім до слова:  Бутылка
Пантелій Любченко: - Пузир.
Синонім до слова:  Новий
Пантелій Любченко: - На кого ще й муха не сідала.
Синонім до слова:  говорити
Пантелій Любченко: - Риторити, риторенькати, цицеронити, глашатаяти.
Синонім до слова:  Новий
dashavsky: - Необлапаний
Синонім до слова:  збагнути
dashavsky: - усвідомити
Синонім до слова:  збагнути
dashavsky: - Усвідомит
Синонім до слова:  Новий
Батьківна: - Свіжий
Синонім до слова:  Новий
Enol: - неопалимий
Синонім до слова:  Новий
Под Сукно: - нетронутый
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Пантелій Любченко: - Замашна.
Синонім до слова:  Бутылка
ixeldino: - Пляхан, СкляЖка
Синонім до слова:  говорити
Svitlana_Belyakova: - базiкати
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ви
Знайти несловникові синоніми до слова:  візаві
Под Сукно: - ти
Синонім до слова:  аврора
Ти: - "древній грек")
Синонім до слова:  візаві
Leskiv: - Пречудово :12:
x
Нові твори
Обрати твори за період: