Redivivus et ultor: Досвід? Досвід порівнянь?
Хм... Незвично аж якось. Всі порівняння завжди були не на мою користь Дякую, якщо це не іронія. Якщо ж іронія... Все одно - дякую
Redivivus et ultor: Зате я дуже добре уявляю
А щодо нервів, то є автори, які пишуть без нервів, але цікаво. І не одна вже панночка в ту писанину залюблена чи закохана Чи одна?
Redivivus et ultor: А чого за героя прикро має бути? Він сам все вибрав А за неї чого прикро? Бо ногою кумедно дриґає? .Може, й справді зміст неприємний, а правда, вона ж не завжди солодка
Та і сама ж кажеш, що нерв незручний А з приємними текстами особливі незручні нерви не виходять) Дякую
Redivivus et ultor: А допоможе пошук відповідей? Змінить щось? Тим паче, що більшість відповідей відомі, а все так само, як і тисячі років тому. До речі, не згоден з думкою авторки про те, що пересичення та злидні - однаково шкідливі для \"духовних пошуків\". Є достатньо прикладів однакової геніальності і \"сильних світу цього\" і злидарів. Якщо ж вона має на увазі самовдосконалення через релігію - теж достатньо прикладів. Можу навести за потреби
подразливо-відразливе, образливо-гостре, але таке красиво-істинне...
, то мети я досягнув
А, щодо \"й\", то, так, при читанні вголос, воно не функціональне, але я його спецом вжив, бо для \"розумового\" сприйняття воно мені було потрібне. Забери його і САМЕ В ЦЬОМУ МІСЦІ рядок читається геть по-іншому. Ну... Мені воно саме так
Redivivus et ultor: В мене є знайомий священник. Любимо ми з ним, іноді, побесідувати (в мирській обстановці) про теологію та навколо неї. То в мене з ним більше точок дотику та конструктиву, ніж з вами Вірю, що ви щиро любите Бога)Ви любите Бога в собі, тому-то й наділяєте себе від Його імені правом складати характеристики та оціночні судження щодо інших
Якби ви уважно читали мої коментарі, то зауважили б, що в них немає жодної особистісно-аннодомінішно зорієнтованої образи та презирливо відкопиленої губи, але - таке...
Ви праві - диспут не вийшов, та і, навряд чи вийде Диспут - це змагання аргументів. ХЗ, мо', ви й вважаєте ксенофобію аргументом. Я - ні
Успіхів у майбутньому! Щиро ваш "ніякий там Редівівус"
P.S. У своєму творі ви ставили запитання - Як Йому спостерігати?
Я відповів - Йому - начхати.
Redivivus et ultor: В цілому мені сподобалось. Сюжетний такий твір. От лише в трьох останніх строфах... Мені здалося, що там з римами трішки проблемно, ні? У попередніх у вас було суміжне римування, потім зійшли на перехресне, потім - випала рима пару разочків. Перші чотири строфи - вері гуд)
Redivivus et ultor: Я вже давно зрозумів, що є лише дві думки: ваша і неправильна
Рідко яка релігія залишає людині свободу вибору. І це зовсім не християнство, в якому все підпорядковано Божій волі. Ну, таке
Gott ist tot! - вигукую я вслід за Ніцше.
І вціліє моє чоло, позбавлене биття поклонів, не загрубішають мої коліна від щоденного та щонощного повзання, не стікатиме цівочка слини моїм підборіддям від релігійного екстазу)
Я вибрав це, ви - інше. І я приймаю ваш вибір, він не викликає в мені ні почуття зверхності, ні ненависті, ні навіть байдужості до ІНАКШИХ, ніж мої, переконань, на відміну від вас
Redivivus et ultor: Ви подобаєтесь мені (шкода, що це не взаємно )
Я цілком спокійно сприймаю вашу віру, нехай би вона й була на межі фанатизму (фанатиків не люблю, і, не лише релігійних). Аз єсьм віротерпимий . Моя ж іронічність вас явно... піддратовує, принаймні Що ж... Такоє
1. Ви ж розумієте, що \"ділив\" я образно) Примітивні причини рухали Володимиром у зміні релігії (от і чим світоглядна призма слов\'янського язичництва гірша у світосприйнятті?). Та й не лише Володимиром, а всіма тими, хто християнізував свої народи (ну, чи намагався)
2. Гармонія?) ХЗ, можливо, саме та \"дисгармонія\" робить нас істотами, які мають право вибору. Де була гармонія? В Едемі? Щастя у обмеженому просторі? Щастя нічогоневідання? Свобода без свободи. Свобода в тиснута в рамки забаганок свобододавця.
3. Я не стверджував, що Він нелюблячий, я припускав, що Він - ніякий, якщо ви зауважили). Хіба абсолют може мати \"+\" чи \"-\"?). Тіко нейтральне, нуль. . Річ не в моїх \"хотілках\". Мені, за великим рахунком, байдуже.
4. А творити і любити просто в ім\'я творіння та ім\'я любові - нє, не катіт?)
5. Мені не звітував, так і вам, сумніваюсь, що скрижалі якісь дав