Georg Ajariani: Рад вас снова видеть!
Спасибо за коментарий!
По-поводу \"человеческой подобы\". Здесь имеется виду челевеческого облика(того, что делает человека человеком). Подобие(имитация)человека тут по смыслу не задумывалась. Если я правильно вас понял.
Georg Ajariani: Хтось колись казав, що раб Божий - синонім слова вільна людина, адже над тобою виходить немає земних господарів. Бог є любов. Пазл склався. Ми раби любові, в цьому наша воля і неволя.
Вірш 5/5
Georg Ajariani: Щодо вказаних Вами ЖК у Бучі, то вони мені теж не дуже подобаються. Занадто примітивні та приземкуваті. Я більше люблю вертикальні будівлі, бажано з цікавішим задумом. Але від недорогих приміських багатоквартирок середньої поверховості годі очікувати більшого. У всьому світі декор таких будівель мінімалістичні, а найбільш естетично цікавими ті будівлі, що формують горизонт міста. Тобто або високі будівлі у великих містах, або ж будівлі архітектурно і культурно багатих районах(той же Танцюючий будинок у Празі). Тож я б не судив усю сучасну українську архітектуру за наведеними вами будівлями.
А щодо Вашою думки про Мандарин плазу, то свого часу Собор Саграда Фаміліа теж вважали потворою і навіть хотіли помістити під скляний купол. А проти Ейфелевої вежі влаштовували демонстрації. Так що краса в очах того, хто дивиться
Georg Ajariani: У всі часи недороге масове житло було одноманітним. І в Середньовічча, коли основу міст складали похмурі одноманітні триповерхівки, і 14-17 ст, коли та ж ситуація продовжувалася по всій Європі. Навіть в 19 ст, не всі будівлі вистачало однотипної забудови робітничих кварталів. Ті ж одноманітні будинки-колодязі Одеси чи моторошні двори-лабірнти Розчленінграда. Та й узагалі більшість будівель того чи іншого часу(чи то 17, чи то 18, чи то перша половина 19ст.) мали багато спільних рис, та використовували певну обмежену кількість естетичних прийомів. Але ми судимо про міську архітектуру 14-17 ст. за ренесансними та готичними соборами, ратушами університетами, що були окремими будівлями великих міст, а не за массовою малоповерховістю, про 18-19 ст. за доходними будиками, театрами, університетами центрів міст, а не однаковими п\'ятиповерхівками Розчленінграда, чи безестетичною триповерховістю околичних індустріальних районів Європейских міст. У всі часи архітектуру формували її визначні досягнення. Чому ж Ви судите сучасну українську архітектуру за недорогими бучанськими ЖК, а не за видатними висотними новобудовами великих міст. Власне, у всі часи архітектура була одностильовою та тягнулася до певного канону, що обмежував свободу думки митця. У всі часи крім стику 19-20 ст і 20-21 ст, коли ми можемо спостерігати вихід за рамки канонів і неймовірне розмаїття стилів. У попередньому коментарі я навів лише найвидатніші зразки Української висотної архітектури. Але це далеко не всі будівлі, що несуть у собі неповторну естетичну концепцію. Власне, майже кожна висотна будівля(або комплекс) в Україні неповторна, і як я вже казав має власну філософію. Те що Ви не розумієте закладеного архітекторами естетичного задуму, ще не робить архітектуру, як Ви кажете \"мотлохом\". Єдине, що обмежує вільни порив думки, красу і різноманітність української архітектури - будівельні норми радянського зразка та нерозуміння краси сучасної архітектури суспільством.
Georg Ajariani: Геніальна поезія. Мені дуже побобається, що ви пвдняли таку неоднозначну, але важливу тему. А особливо те, що обрали для цього не формат маніфесту, а формат поетичного роздуму. Не розумію тих, хто поставив 4. Як на мене 5/5.
Georg Ajariani: Ви мабуть украінофоб якийсь... Нічого подібного. Подивіться на такі споруди, як ЖК Джек Хаус, Тар\'ян Тауерс, ТЦ Мадарин плаза, готель Аллофт на Сонячну рів\'єру врешті-решт. Ні в якій Швейцарії чи Нідерландах немає настільки новаторської архітектури. Так, Україні ще делеко до США, Австралії, Англії, Сінгапуру чи Канади, але наша архітектура по своєму неповторна. По своєму новаторська.
Georg Ajariani: Те, що ви не здатні зрозуміти красу і неповторність сучасної архітектури, це не значить, що в сучасній архітектурі її немає! Кожен сучасний житловий комплекс має не тільки унікальну назву, а й унікальну естетику і філософію. Не плутайте будь-ласка сучасну висотну архітектуру з штампованою радянською п\'ятиповерховістю, називаючи все нове \"коробками з під взуття\". Краса в очах того, хто дивиться, і відповідно не здатність бачити красу...