Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Макієвська Наталія Є.: В об'єктиві: Сатирічні мотиви на так званих критиків і їх критику - ВІРШ

logo
Макієвська Наталія Є.: В об
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 12
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

В об'єктиві: Сатирічні мотиви на так званих критиків і їх критику

Макієвська Наталія Є. :: В об'єктиві: Сатирічні мотиви на так званих критиків і їх критику
Я дуже знаний поет і критик,
А ще комп'ютерник, філолог, історик,
Гарний сайтник, ізотерик, сатирик...
На памфлети і пародії мастак, ось так.
Та не цінять мої опуси людці нудні, дурні,
Крім гусей про них ніхто не відає донині...
Зайшов на рожевий сайт, не просто так,
А навести на ньому  стійкий порядок.
Хочу на місце всіх графоманів я поставить,
Бо зазналися, ПОЕТАМИ себе величають,
Такі вони злі і противні чомусь стали,
Хами, нікчеми і ніхто вони... смайлики.
Зараз я їм, як задам! Сатиру випущу,
Пародію на їх опуси напишу, на дно опущу.
Як захочу, то й крила, цим задавакам зріжу,
А потім таке жало випущу, що й знищу!
Може цих дурнів неграмотних навчу писати
І як треба  гарнії вірші складати...
А то не рим, не ритму не можуть завдати,
Розмір і той не можуть прорахувати.
Думають, що вони ого-го!
Понаписують ідіоти, якесь лай....о.
А якщо ти на критику критикнеш критика і опуси його,
То будеш повік хамло!  Хамло воно і є хамло !
Ну й що, що я гарні оціночки дівчаткам ставлю,
Які не вміють ще гарні вірші писати-складати,
Мої ж опуси нетлінні повинен хтось читати,
Може й оду напишуть мені вони колись та й не одну...
Я ж но великий поет і критик, ну іще й....  молодець,
Казанова на всі сторони... мужчина  я...  і... мудрець,
Стільки Ніків поміняв, щоб мене графомани не дістали,
Не писали про мене, не критикували... лихі і мізками відсталі.
А ще тут деякі на сайті незугарні віршики пишуть
Та й до хріна на своїх сторінках їх виставляють-вміщують,
Хваляться, що мають друзів- поетів в СПУ, родичів- олігархів...
Та тільки слухають поважних таких і критику бездарну їх.
Я теж ту межу давно перейшов і з ними на рівні вже опуси пишу,
За мною  плаче Шевченківська премія...тільки збірник випущу...
Просто там в СПУ засіли ці нікчеми письменники-оліхархи
І мені не дають її, і до СПУ зарази не приймають, от хами.
А ще мене бояться всі на сайті, за критику мою, за памфлети,
Бо в чорний список як занесу, то будеш знати мене ти поете!

*******
Мої критики у рубриці " Мої фотографії"

********
Все таки заніс.

ID:  198237
Рубрика: Поезія, Сатира
дата надходження: 28.06.2010 15:30:13
© дата внесення змiн: 28.06.2010 15:30:13
автор: Макієвська Наталія Є.

Мені подобається 1 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: МАЙДАН
Прочитаний усіма відвідувачами (1482)
В тому числі авторами сайту (39) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

А як би Ви прореагували приміром на такі фрази:
«Мені жаль читачів, які читають ваші вірші…»,
«Я не хочу, щоб молодь псувала смак, читаючи вас…»
«У вас школярський рівень. Шансів для розвитку практично нема.»
«Тут взагалі нема що коментувати…»
«Вірш ніякий, просто ніякий…»
«Жалюгідно. Жалю гідно!»
«Оцінювати треба вірш, а не жіночі принади…»
«Опустись на землю!»
«Досить ганьбити своїми творами сайт…»
Ну і… список можна ще довго продовжувати… smile
Я таких коментарів не прощаю... Тим більше від осіб, яких нічим не вважаю кращими за себе...
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну, це просто хамство. Мені ще гірші писали. Але хто писав , той уже пішов із сайту. Я вмію відбривати. Особливо їх творами " незрівнянними"і "неперевершеними". Він, що Пушкін, Єсенін чи Цвєтаєва, Ахматова, Шевченко, Ніна Костенко чи інший класик? Сам не вміє, як треба писати, а сміє мене критикувати biggrin Ну, це вже нахабство. Просто в мене була можливість показувати їх твори іншим поетам зі СПУ, які biggrin biggrin Бажаю успіхів і не переймайтеся. Я не поет, а тільки вчуся. Потрібно так відповідати. З роками приходить досвід. Вчитися треба на класиках. friends Головне, що Ви талановита дівчина. Що буде, коли Ви матимете стільки років, як мені? Ого-го тодіbiggrin А от я, ще молодий і недосвідчений поет. А може ще і не поет. Час покаже. Хоча в мене його залишилося мало. Але публікації вже пішли . Думаю, що щось вийде. І Вас знаю, що публікують. Так тримати. 19 21 21 friends
 
Вибачте, монолог не помістився у одне вікно biggrin Надіюсь, він Вас не образить, а я буду мати можливість поділитись думками wink
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ділись. Не образить biggrin
 
Це уже перехід іх твору на його автора. Даний підхід у критиці взагалі не допустимий.
Я розумію, чому ви так образилися. Сміх задіває людину набагато більше, ніж грубощі чи хамство... Неприємно, коли висміюють тебе (незалежно від того, заслужено чи не заслужено), але й не менш неприємно, коли ти просто впізнаєш свої недоліки у творі, який тебе конкретно не стосується. Я особисто була у всіх можливих ситуаціях, пов"язаних із критикою чи чимось подібним до неї. Автор повинен навчитися правильно реагувати, або взагалі не реагувати на прояви "уваги" до нього. Адже мотиви людей, що пишуть коментарі найрізноманітніші. Їх ряди не обмежуються тільки поетичним баченням.
Людина, як тільки всіх і завжди хвалить називається лицеміром... Я особисто дуже добре відчуваю хто, чому і з якою метою написав той чи інший коментар... Проте сама обережно даю підказки. Взагалі, не люблю цього робити. Хіба, після тривалого "сайтівського" спілкування можу направити людину на краще. А коли мотиви критики виходять за межі цього самого літературного процесу, тоді це взагалі жахливо. Мотиви типу заздрощів, ревнощів, "шерше ля фам", шукайте жінку, шукайте чоловіка..... biggrin А часто люди цим бавляться просто від нудьги. Тому, критика суто вірша це ще нейнайгірший варіант...
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Я у відповідь теж, як бачите, висміювала.Але у їх словах я відчувала нетерпимість, зверхність. Думала гарно навчуся на їх прикладах в написанні віршів, але нічого не знайшла. Одну розчарованість. Якщо не вмієш сам писати гарно, то як ти можеш критикувати когось іншого. Покажи прикладом. Але прикладів не було. apple
 
Ну, знаєте, я теж хороша biggrin І критиків, зізнаюсь, ух як не люблю biggrin Ні злих, ні нормальних. Мабуть, таке сприйняття склалось тому, що мені патологічно неприємне саме слово "критика". Мабуть, якісь спихокорені ідуть з дитинства biggrin
Якщо дружній діалог, здорова дискусія - то так. А найбільше підійшло б, гадаю, слово "корекція" smile Адже, розумного виправлення потребують навіть члени НСПУ. Сам автор може одразу і не побачити того, що видно свіжим оком.
Але.. Проблема критики загалом значно глибша. Творчі кола - складна система, решті людей на перший погляд не зрозуміла. Хоча, багато фундамнтальних рис вони взяли із "реального" життя. smile
Знаєте, які сюжети найнудніші? Ті, в яких проведена чітка грань між позитивними і негативними героями. Накшталт, отой такий поганий-препоганий, а той святий biggrin А в майстерних творах, як і в житті, доцільне правильне визначення пропорції плюсів і мінусів дійових осіб п"єси biggrin
А часто буває так, що усіх героїв можна назвати негативними biggrin Це як така собі гра. У ній стержнем виступають чиїсь інтереси, погляди, смаки, а вже потім - людські цінності. От і виходить - в мене є друзі, але у них є друзі, що є моїм ворогами, а в останніх зокрема є й інші друзі, які мені особисто ніби теж друзі. biggrin biggrin biggrin
Згодна також із тим, що критика, навіть доброзичлива, не завжди може почутися людиною і спринятися правильно. Остання у цьому може бути й не винна. Існують такі періоди, коли навіть найменший дотик до вірша робить автору боляче. Але це вже психологічні проблеми. З ними треба боротися.
Також слід не забувати про те, що чи не основною причиною непорозуміння між авторами є їх різні літературні смаки, і взагалі - смаки... Якщо в людини інше бачення певних образів, подачі, філософських тез - то доводь їй скільки завгодно - вона все одно з вами не погодиться... Адекватні автори мали би на цьому завершити спір, але є такі критики, що у силу власного несприймання стилю автора, починають зацьковувати його, розказувати яка він бездар. Це уж
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Згідна. Мене багато хто критикував. Але інші підказували, як краще писати. Вчили, допомагали .
Я їм дуже вдячна. 16 give_rose friends
 
Le Magnifique, 06.07.2010 - 11:05
ПРИЗНАКИ НАЧИНАЮЩИХ СТИХОТВОРЦЕВ
Неосведомлённость об особенностях словесного общения
"Назывные" стихи
Неинформативные названия стихотворений
Вера в филолога
Подражательность
Навязчивая страсть к выступлениям
Болезненное реагирование на критику
Теоретическая неосведомлённость и косноязычие
Ограниченный словарный запас и скудость выразительных средств
Неточности смысловые, фактические, стилистические
Невнимательность к расстановке знаков препинания
Необоснованные нарушения естественного порядка слов в предложениях (инверсии)
Сдвиг ударения с его естественного места на место, диктуемое стихотворным размером Смешения стихотворных размеров Пропуски и добавления слогов, сбивающих ритм
"Втычки" (вставочные слова для заполнения слогами строк)
Литературные штампы
Банальность тематики
Банальные рифмы
Слабые рифмы
Грамматические рифмы
Подбор слов ради рифмы в ущерб смыслу
Пренебрежение звуковой стороной стиха
Перечисления
Чрезвычайная редкость поэтических переносов
Целенаправленное замутнение смысла
"Нуичтошные" стихи
Композиционная рыхлость
Необязательность
Скоропостижное осознание своей избранности при отсутствии "шлифовки", "доводки", "полировки" и прочего подобного
Отсутствие "творческой лаборатории"
ОБРАЗЕЦ ГРАФОМАНИИ
СТИХИ НА ЗАКАЗ
ПОПЕРЕЧНЫЙ СРЕЗ
Разбор разборов или беда "академического" стиховедения
Назойливая лесть или беда сетевого "стиховедения"
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Всё правильно, но Вы тоже не соблюдаетете всего перечисленного. Спасибо, что после всего занесли меня в " Чёрный список" biggrin Нет выдержки у Вас, нет стального крыла. tongue
А Вы не знаете почему меня, графоманку, пригласило
ЛО " Кобзар"? apple
 
Le Magnifique, 02.07.2010 - 11:16
Хто схоче писати - буде писати. Хто схоче навчитись - буде вчитись. І т.д.
А хіба добре хвалити те, що не варте похвали? От нехай приготує жінка обід. Пересолений, пригорілий, недоварений і т.д. Невже всі повинні його їсти ще й нахвалювати? Чи хтось, може, скаже їй про те? Чи нехай далі готує такі обіди? Та ще й скликає сусідів та знайомих і незнайомих спробувати її варево? Зрештою, хтось та й скаже. Чи наберуть по ложці того супчику в рота, а тоді підуть на подвір'я та й виплюнуть, а, прийшовши, похвалять і подякують їй за обід? Нонсенс.
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну то матеріальний світ, там все простіше. А це духовний світ, тут треба толерантніше.Не зранити не окріпшу Душу. give_roseМені багато тут віршів не подобається, то я їх і не читаю.
 
Le Magnifique, 02.07.2010 - 10:43
Та нема там що розуміти. І ніякої боротьби поколінь нема. Віршики просто слабенькі на даний час. Я зі своїми критиками і рецензентами ніколи не сперечався. І колись, і зараз. Сідав і переробляв вірш, враховуючи зауваження. А не доказував з піною біля рота, що там все чудово. Підняти на висоту можна того, хто сам вверх дряпається. Але не того, хто сидить внизу і кричить, що він наверху. Є таке прислів'я: "Неможливо навчити. Можливо тільки навчитись".
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Але на корню не можна дерево рубати і бути дуже категоричним.Ви можете відбити "охоту" на написання віршів. Цей підйом не одного року. Це велика праця. І це не робота на сайті. Чомусь знані поети не виставляють своїх віршів тут. Їм це не потрібно. А початківц1-так. Поетичне слово, то велика праця, то великий труд над собою. Я себе не рахую поетом. Тому я тут. По-перше я зрозуміла, що то перші- були зовсім не вірші. Хоча деяким подобалися. Я зрозуміла, що таке вірш. Я поміняла стиль написання. Хоча багатьом це не сподобалося. Можливо винайду написання ще в третьому варіанті. Бо те, як я пишу мені не подобається. Не що пишу, а як пишу. Потихеньку можливо і видеремося. Але є ще редактори, які за гроші перекроять всі вірші, підгонять їх до рівня , а інші- випустять книжку. Ось так робиться. smile
 
Le Magnifique, 02.07.2010 - 09:50
Капець! Це Ви самі написали останній коментар чи хтось зайшов під Вашим ніком? Зовсім інша людина, з такою можна і поспілкуватись. А Ви що, до цього прикидались? Щиро Вам вдячний за такий шикарний комплімент. Від кого, від кого, а від Вас - не чекав.
Про студента. Він тут цілий місяць сидів у чаті і кликав усіх почитати його твори. Ну от я і прийшов, почитав, написав свою думку (непрофесійну, любительську). Побачив, що все це даремно. Все.
А Ви знаєте, які я отримував розгромні рецензії в такому віці, як він? Я на роки забував про поезію. І тепер час від часу нариваюсь. Ви що, думаєте, що я вважаю себе геніальним поетом? Чи втішаюся дифірамбами? А як, цікаво, розвиватися без критики? Критикую, коли не пишу. Пишу, коли маю час і натхнення. Нікого не змушую ані прислухатись до моєї думки, ані читати мої вірші. В чаті не сиджу і нікого до себе не кличу. Нікому на нав'язуюсь і не набридаю. У всякому випадку, стараюсь. А класиків я начитався під саму зав'язку. Навряд чи хтось з теперішньої молоді хоч чув щось про них. От зараз, наприклад, насолоджуюсь поезією Ліни Костенко. І це навіть видно з мого профайлу. Дякую за розумну відповідь. friends
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Ну тоді чому ж Ви не сказали йому, щоб почитав її вірші?Привели б приклад.Я теж читала його твори. Вони мені незрозумілі. Але почитайте тих письменників, про яких я писала. Я їх твори теж не розумію, але це мій і тільки мій розум не може осмислити " політ їх творчої думки". Значить я ще не доросла. А інші розуміють, доросли.Захищають на їх творчості дисертації.
Та от коли я набираю їх вірші на комп`ютері і починаю не просто поверхнево читати, а заглиблююсь у рядки, перечитуючи по декілька разів, щоб не було помилок у тексті то починаю розуміти, те, що хотів сказати автор. Тоді я вже читаю не розумом, а душею. Тоді я й сама починаю писати, якісь несусвітні метафори у своїх опусах, які мені не притаманні, але вони яскравіше подають вірш, переливають його цікавими барвами і він починає грати. Розумієте?
Ось так буває у житті і в творчості. Можливо, хтось і знайдеться, і зрозуміє вірші цієї молодої людини. Завжди є нерозуміння і боротьба поколінь. Але можуть знайтися люди, які піднімуть його творчість на висоту, а ми залишимося порпатися, десь там внизу. smile friends
 
Le Magnifique, 02.07.2010 - 09:16
Та я й не збирався. Ви що, жартів чи іронії не розумієте? Чи їх треба смайликами підкріплювати? Перерахуйте, будь ласка, ці 5 чи 7.
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Пане Валентине, ну Ви ж самі знаєте, про кого і що Ви пишете або кого маєте на увазі.
Ви дуже розумна людина та тільки не там свій розум приміняєте. Розпиляєтеся. Цього студента затюкали критикою. Все хочете чомусь навчити. А не простіше сказати, щоб читав поетів- класиків. Вчився писати на класичній літературі але не повторювався мав в творах "свій стиль".
 
Le Magnifique, 02.07.2010 - 08:06
Капець! Без півлітра не розберешся. Так це не про мене? Ну, слава Богу! Ач який я підозріливий! Ну, з ким поведешся, того і наберешся. А я вже збирався пародію писати. Та не тільки біополе людини видає її сутність. Можна ще почитати її вірші і коментарі, аби зрозуміти її сутність. А також коментарі на її вірші. О-о-о, тут така сутність відкривається, що ого-го-го! Чого я прочитав Вас? А мені мої старі друзі порадили. Ciao!
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Без Вас тут повно критиків.І мені Ви багато присвятили опусів, то мабуть пора зупинитися.Це вже ви , який готуєте? 5-й чи 7-й smile
 
Le Magnifique, 01.07.2010 - 17:08
Ой, ну знов за рибу гроші! Я Вам в сотий раз пояснюю, що не маю Вас на увазі, коли пишу і друкую свої вірші. Невже Ви єдина поетеса чи поет, чи взагалі людина, яку я знаю, щоб мені лише про вас писати вірші? Чи мені під кожним віршем писати: вірш не стосується Макієвської? А в даному випадку всі коментатори під Вашим віршем оголосили, що знають, про кого саме вірш, і Ви їх у цьому підтримуєте. Та припиніть вже нарешті травлю мене на сайті. Ви що, добиваєтесь, аби я звідси пішов? Чи чого? Вивести мене з рівноваги? Створити мені чорний піар? Поясніть, будь ласка. Я чемно дотримуюсь нашої джентельментської угоди, на Ваші вірші не заходжу, не критикую, у коментарях про Вас не згадую. А Ви чого добиваєтесь? Щоб я не писав пародій? Але ж існує навіть такий літературний жанр. Щоб я не критикував нікого? Що, лише хвалити і 5-ки ставити? Чи промовчати? Навіщо всі оці Ваші домисли про мене? Ви мене знаєте? Чого Ви причепились саме до мене, я ніяк не зрозумію. Дайте вже мені нарешті спокій. Пишіть свої вірші. А мої полиште читати навіть. І вірші і коментарі. Вам що, на мені чи на моїх віршах чи коментарях світ клином зійшовся? Не розумію я Вас. І, напевне, ніколи не зрозумію.
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Почитайте коментарі краще Ваших читачів, які розповіли мені, що Ви пишете про мене. Інших писак тут і немає, які спілкуються з поетами так, як я.То Ви і не можете про них писати. А чому Ви вирішили, що це про Вас? Це старі поети знають нашу суперечку то і вирішили, що я пишу про Вас.А чого ж Ви читаєте мої?
Ні, я не хочу, щоб Ви пішли. Без вас буде сумно на сайті. biggrin А чи я знаю Вас? Біополе людини видає її сутність, як би вона не ховалася за масками. smile
 
Le Magnifique, 01.07.2010 - 09:09
Доброго дня! Хочу нагадати, що ми з вами уклали джентельментський "пакт про ненапад" після того, як модератор змусив видалити наші статті. Чи Ви про це забули?
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Доброго і Вам дня!Ні не забула.Тому Вас я і не згадую ніде, так, як і Ви мене- як і того, що вуйка слухати з Одеси і писати "незугарні віршики"? Ну це ж не про мене мабудь. Напишіть листа в личку, якщо хочете поставити всі крапки над і tongue biggrin
 
Интересная тема!Главное не слушать разных отморозков,их задача помешать развитию человека.А когда критикует,а сам ничего дельного написать не может,то это уже не критика,а собачий лай! 12 16 16 16 give_rose give_rose give_rose give_rose give_rose give_rose give_rose friends
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибо.Одну сатиру пишет, памфлеты.Успокоится не может smile flo13 flo13 flo13 flo13 flo13 flo13 flo13 flo28 friends
 
Kulagina, 29.06.2010 - 10:44
12 12 12 give_rose Конструктивная критика приветствуется,
а самоутверждение за счёт унижения других-это и есть хамство...
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
Спасибо. Я согласна. Я терплю, а потом выдаю.Критики, как таковой нет, но сатира всегда есть и не одна на меня. Причём унизительна.Меня мои критики из СПУ, так не унижают, как ВЕЛИКИЕ и неповторимые на сайте
flo13 flo13 flo13 flo28
 
МАЙДАН, 28.06.2010 - 21:22
Имя сестра!!! biggrin Порву, как Тузик тряпку! apple
 
Макієвська Наталія Є. відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
А хто у нас борець проти поетів-графоманів? Є такий спец. У Юрія він у чорному списку. biggrin
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: