Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Redivivus et ultor: патріотизм - ВІРШ

logo
Redivivus et ultor: патріотизм - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 7
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

патріотизм

патріотизм - не в вишиванці,
не в рамці "двадцять п'ять відсотків",
не в українській колиханці
і не в "горілці" замість "водки"

патріотизм - не в бризках слини,
не в поливанні опонента,
не в тім, що вже нема людини -
лише "істоти" та "агенти"

що неугодна журналістка -
"продажна с...ка" та "підстилка",
що апокаліптична звістка -
бо хтось назвав виделку "вилка"

патріотизм - не сміх злорадний,
коли розбивсь літак "Росфлоту"...
патріотизм - занадто складно
для "вишиватних" патріотів

Давно не ношу вишиванку, носив її, коли з того сміялись, коли тицяли пальцями, тоді це був протест. Зараз носіння вишиванки - це тренд і я не хочу.
Ніколи не творив собі кумирів і не "обрамляв" свої аватарки рамками на кшталт "25%"
Не тішився смерті колишньої депутатки Ірини Бережної, бо вона, бач, "ригівська підстилка і так їй і треба". Вона, насамперед, молода жінка, чиясь донька.
Мені вкрай неприємний колишній депутат Олег Царьов, але, коли його били, то відчув огиду і відразу, бо били його натовпом.
Дотримуюсь принципу, що мову на хліб таки не намажеш і наразі це не найкритичніша проблема в Україні. Мовні квоти на радіо та тб - дурниця. Як сказав Олег Скрипка:"Якщо пісня - гі...но, то неважливо, якою мовою вона звучить, треба створювати якісний контент, а не впроваджувати квоти"
І т.д., і т.д.


ID:  902581
ТИП: Поезія
СТИЛЬОВІ ЖАНРИ: Ліричний
ВИД ТВОРУ: Вірш
ТЕМАТИКА: Філософська лірика
дата надходження: 26.01.2021 12:06:50
© дата внесення змiн: 26.01.2021 12:09:53
автор: Redivivus et ultor

Мені подобається 7 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Тетяна Мошковська
Прочитаний усіма відвідувачами (729)
В тому числі авторами сайту (34) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..
Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед




КОМЕНТАРІ

патріотизм - не в бризках слини
Як же я підтримую ці слова! 12 Як я же переконуюсь в них щодня!
Дякую за вірш! 12
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Тетяна Мошковська, 31.01.2021 - 23:34
Та будь ласка smile Хіба ж мені шкода? smile
 
Як добре, що й досі десь лунають слова розуму. А про якість так взагалі в саме яблучко.
Їдеш, буває, містами України, і 85% картини за вікном - роздовбані ще радянські будівлі, монументи, сквери, вулиці. І подекуди в очі попадає суто "патріотичний" український внесок - старий кривий ларьок розмальований під кольори прапору та білборди з сумнівними харями, пафосні заклики та нагадування про те, чим повинні пишатися. Так так, я пам'ятаю, що всі ці роки скрізь іноземні агенти заважали будувати, видавати нову якісну літературу, кіно, розробляти методики виховання учнів з метою викликати справжній інтерес до мови та культури, словом - створювати умови, за яких і погляд в іншу сторону не обернеться! Ніхто не збирається до цього питання підходити якісно. Лише вимоги, травля, цькування, образи, штампи, крики і пусті слова. Таке соромно патріотизмом назвати, це лише щоб знов сварити всіх з усіма. Розділяй і володарюй. А дебіли хавають.
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Мирослав Бісаврюк, 28.01.2021 - 23:22
От-от, про пусті слова - в саму точку) Стоять в подертих штанях і прапорами махають. Люди місію на марс готують, швидкісні поїзди будують, глобальну мережу супутникового інтернету будують, мікро, нано... А вони все на перехрестях з прапорами. Кричать, слиною бризкають, Шевченка пророком називають. А що ж він такого напророкував??? Та ніц! Просто за 200 років віз і понині там.
 
Тетяна Мошковська відповів на коментар Redivivus et ultor, 01.02.2021 - 19:01
О, у нас думки співпали. Я колись точно цими ж словами написала :
Китайці мають робота Софі,
Вже Ілан Маск до космосу на старті.
А в нас – все шаровари і брилі…
Навіщо нам колонія на Марсі?

ну і там далі ще про прапори теж...
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Тетяна Мошковська, 02.02.2021 - 09:48
100%
 
Сніг_на_голову, 27.01.2021 - 09:48
Про патріотизм.
Батько, "коренной русский", у часи "великого переселення совєтских народів" майже випадково опинився у Львові, де й зостався на решту років життя. І ось тут, серед доволі ворожого оточення патріотів, бувши апріорі "маскальом" для них, він продовжував розмовляти російською на вулиці, на роботі, вдома. Ми ж спілкувались з ним виключно українською. У цьому вбачаю патріотизм батька. До своєї тещі і тестя (моїх дідуся й бабці) звертався "мамцю" і "тату". У тому й інших прикладах бачу шану до держави, у якій жив. Не маю зневаги до російської, бо ніхто мені її не нав'язував.
Коли є живі приклади, що людей змушували розмовляти російською, то очевидно буде і агресія, і дещо схожі методи "українізації", що й свого часу "русифікації".
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Сніг_на_голову, 27.01.2021 - 10:00
Ні, Ви що??? Як ви так можете??? Патріотизм може бути тільки в українців! Виключно лише в українців!!! Все інше - пшик, порожній звук, "мир" і "скрепы". Бо ж це тільки наші - розвідники, а їхні - шпигуни! biggrin
До слова, Плотницький, один з колишніх ватажків т.зв. ЛНР - українець з діда-прадіда. Це ж не завадило...
 
Сніг_на_голову відповів на коментар Redivivus et ultor, 27.01.2021 - 10:09
так, тато успішно "внєдрілся" і "ісскустно пропагандіровал"😄
навіть писати російською без помилок не вмію)
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Сніг_на_голову, 27.01.2021 - 10:11
biggrin Супер))) "А казачок-то засланный")))
 
Володимир Кепич відповів на коментар Redivivus et ultor, 27.01.2021 - 21:31
в Україні може бути виключно український патріотизм
як у Польщі польський чи в Чехії чеський або в Болгарії болгарський
тому в Україні жодного іншого патріотизму крім українського не може бути за визначенням
бо патріотизм це любов до батьківщини
у предствників українського народу етнічних українців
93% та решти понад 130 етнічних меншин включно з російською не може бути іншої любові в контексті патріотизму крім любові 16 до України
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Володимир Кепич, 27.01.2021 - 22:09
І? І що далі? А як в мене любов до коханої жінки в контексті патріотизму, то як з цим бути? smile
Ех... Жаль, ми з нею єврейських пісень не знаємо... frown
 
Володимир Кепич відповів на коментар Redivivus et ultor, 27.01.2021 - 23:26
ти зводиш розмову про серйозне на манівці...
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Володимир Кепич, 28.01.2021 - 00:40
Ну, почнемо з того, що я не люблю, коли мені "тикають" незнайомці, по-друге - хіба десь ішлося про якийсь інший патріотизм, крім українського? По-третє - якщо, до прикладу, поляк почне співати «Jeszcze Polska nie zginęła!» чи росіянин "Союз нерушимый", то в чому загроза мені?
 
Володимир Кепич відповів на коментар Redivivus et ultor, 28.01.2021 - 18:10
подальша розмова з тобою не має сенсу
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Володимир Кепич, 28.01.2021 - 23:15
А в нас була розмова? Окрім стандартного набору гасел та хамського "тикання" я від вас нічого не почув. Я вам не кум, не брат, не сват і не товариш дитячих ігор, тож "тикайте" деінде smile
 
Володимир Кепич відповів на коментар Redivivus et ultor, 28.01.2021 - 23:30
без коментарів
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Володимир Кепич, 28.01.2021 - 23:35
Я тільки щиро радію з того smile Припускаю, що ви вже записали мене у вороги і свої, і України, і всього світу smile Але чогось думаю, що, якби мали автомата, то не вистрелили б в мене, хіба-що вас таких зібралося б чоловік 10-15))) В натовпі воно спідручніше biggrin
 
Володимир Кепич відповів на коментар Redivivus et ultor, 28.01.2021 - 23:42
про що верзеш
воскреслий та мстливий
ти висловив свою думку
а я свою
а про автомат
дикі фантазії
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Володимир Кепич, 29.01.2021 - 00:37
Приємно, що не полінувалися погуглити мій нік smile
А патріотизм, Володимире, починається з елементарної ввічливості smile Ви ж не хамську Україну будувати збираєтесь, ні? То невже це понад вашу силу не вживати слів на кшталт "верзеш" і звертатися на "ви"? smile
 
Володимир Кепич відповів на коментар Redivivus et ultor, 29.01.2021 - 13:56
ми як на рингу після ударів обійми
пробачте пане N за надлишкову емоційність
friends hi
 
Мирослав Бісаврюк відповів на коментар Володимир Кепич, 28.01.2021 - 14:00
Ага, скажіть це шведській частині населення в Фінляндії, хоча шведськомовних людей там 6%, і все одно шведська там є другою офіційною) і це незважаючи на те, що Фінка була під шведами з початку 12ст і до початку 19го. Це говорить про те, що якщо країна, народ, культура, влада - самодостатні, то не буде з нього поганого танцюриста, якому дещо завжди заважає)))
P.S. зараз "блискучі на розум" можуть сприйняти мій приклад із Фінляндією як заклик до запровадження в Україні другої офіційної мови dash
 
Володимир Кепич відповів на коментар Мирослав Бісаврюк, 28.01.2021 - 18:13
русифікація в Україні повинна бути подолана
без цього Україна стане Білоруссю чи Кубанню
 
Мирослав Бісаврюк відповів на коментар Володимир Кепич, 28.01.2021 - 19:26
яка русифікація?? ніякої русифікації зараз нема! є частина населення, яка внаслідок історії російськомовна,ось і все, проте з них БУЛО і Є багато тих, що для своєї країни зробили БІЛЬШЕ за тих голодранців новоспечених, за якими, окрім лозунгів, погроз та закликів, й нема нічого! не треба на людей тиснути таким чином, не треба порушувати базові права людини. чи не зрозуміло, що цим тільки гірше робиться. в країні просто безліч критичних проблем, які вирішувати треба, а в культурному плані робити гідний контент українською. І молодь тоді попре, і старші підтягнуться. Тиснути ніяк не можна, бо буде гірше.
 
Володимир Кепич відповів на коментар Мирослав Бісаврюк, 28.01.2021 - 20:39
русифікація провадилася з 1654 по 1991 рік
Росією в царські та радянські часи
нею було винищено десятки мільйонів
українців війнами висилкою голодоморами
гулагами переселеннями...
в Україні 93 відсотків етнічних українців
навернення частини з них до української мови
не має альтернативи
питання української мови повинно вирішуватися синхронно з іншими важливими питаннями
боротьба проти олігархів подолання корупції створення умов для середнього класу ліквідація бідності захист довкілля...
кожен громадянин України знає українську мову
але якась частина ненавидить та цурається рідної української мови
 
Володимир Кепич, 26.01.2021 - 19:36
українську мову не треба на щось намащувати
її потрібно вживати всім завжди всюди в Україні
язик 17 мова одвічного ворога України
вона ворожий засіб 17 російськорадянськості
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Володимир Кепич, 27.01.2021 - 01:08
Аж, прям, скрізь-скрізь? І в ліжку з жінкою треба кричати - Слава Україні!!!?)))
Язик, шановний - це орган живих істот, розміщений у ротовій порожнині. Допомагає пережовувати їжу, а також створювати гортанні звуки. Остання функція особливо яскраво виражена у людей, які мають розвинену мовну систему.
А російська мова - це мова росіян і нічого ворожого я в тій мові не бачу, як і в польській, німецькій, кримськотатарській, кипчацькій, монгольській... Які в нас там ще є одвічні вороги? biggrin
 
Ulcus відповів на коментар Redivivus et ultor, 27.01.2021 - 07:40
ок. не силувати. а як же силувано-російська? чи така вже вона славна, що своя стала «псячою»? як на мене, самого лиш чекання, що раптом «залюблять» українську - мало. повинна бути чітка і послідовна політика в цьому напрямку. прибалти ж якось впорались із цією проблемою, чи там так само все гостро і неоднозначно? а в нас все ж надто багато загравань: а, може, так, а, може, так? державна мова - одна. хочеш бути громадянином цієї країни - вчи. а в ліжку з дружиною - хоч на елбенямській.
 
Redivivus et ultor відповів на коментар Ulcus, 27.01.2021 - 09:14
А російська була силуваною? Хіба в ТІЙ державі в ній не було необхідності? І ти справді вважаєш, що зараз в нас українська на рівні "псячої"?
Прибалти та інші пострадянські країни, крім Білорусі як на мене, трохи невдалий приклад. Адже там був розподіл на носіїв зовсім різних, неблизьких мов. Крім того, по тій же мовній межі в країнах Балтії був розподіл і за політичними та світоглядними цінностями. Складніше й неоднозначніше якраз в нас: україномовні з народження цілком можуть сповідувати цінності "русского мира", а російськомовні віддавати перевагу ідеалам "Свободи" чи ще радикальніших націоналістичних течій.
Те, що українська - єдина державна визначили ще 32 роки тому. і мовна ситуація з того часу сильно змінилась в кращу сторону. Щодо програми ти цілком права, але, як на мене, то найголовнішою складовою має бути якість, якість і ще раз якість продукту. Чому я із задоволенням дивлюсь "Ивановы-Ивановы", але не можу себе змусити дивитися "Сидоренки-Сидоренки"? Якість! Чому я надаю перевагу БГ перед Солохою? Якість!
Водночас, "Скажене весілля" чи "Дзідзьо контрабас" мені зайшло, бо якісне. А от "Захар Беркут" - "жалкая пародия" і на Франка і на фільм 1971 року. "Викрадена принцеса" - бомбезний мультик.
До речі, прибалти не позбавляли громадянства незнавців мови, а обмежували в праві обирати і бути обраним.
P.S. Елбенямської не знаю. Навчиш мене.
 
Ulcus відповів на коментар Redivivus et ultor, 27.01.2021 - 10:50
от бачиш, як легко пересмикувати - вжила чужу цитату, то вже так і вважає; огидно, що товчуть натовпом одного - співчуває ворогові...
 

Сторінки (2):    назад [ 1 ] [ 2 ] вперед
ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: