Сайт поезії для дітей, вірші, поздоровлення у віршах :: oreol: Ранковий гумор. - ВІРШ


oreol: Ранковий гумор. - ВІРШ
UA | FR | RU

Поезії для дітей (не для дорослих)

Бібліотека | Поети Клубу Поезії | Спілкування | Книгарня | Літературні премії | Контакти КлПоезії |

 
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<
e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >



Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...

Пошук


Перевірка розміру




Ранковий гумор.

Урок. У класі діючі особи: вчитель, Вовочка і десяток дівчаток. За традицією Вову першим, певно і крайнім визивають до дошки. -Вовочко, а яка є відмінність між українцями і росіянами, лише не говори, що, хто не скаче - той москаль? -Якщо, Марь Іванівно, ви самі ще цього не зрозуміли, то вам не місце в нашій школі. В знак солідарності з Вовою половина класу з гаслом: -Слава Україні! героїчно покинула аудиторію. Марія Іванівна, почуваючись після цього якось зовсім, зовсім ніяково, вирішила змінити тему й запитала: -Вовочко, а яка різниця між учителем й учнем? -За учнем, Марія Іванівно, ходять гроші, а вчителів - скорочують. *Мабуть комусь мої роздуми будуть цікавіші, можливо за сам твір. Не знаю на скільки твір вдалий, наскільки реалізовано задум, певно не вистачило майстерності. Твір слід розуміти не лише в буквальному сенсі, який лежить на поверхні та очевидний, а і у формі метафор та алегорій. Клас - це і наша держава, це і матриця, що нас оточує, учні, учителі - це і населення нашої країни і живі душі. В залежності від глибини сприйняття, ми твір розуміємо порізно. В такому підході до написання та читання творів і є суттєва, як на мене відмінність між людиною та ШІ. ШІ і сприймає команди алгоритму і видає результат буквально, а от права половина мозгу в нього відсутня, дехто добавить, як і ліва і він безумовно буде правим, аж ніяк не хочу образити представників цієї більшості в сучасному літературному й політичному просторі. Хтось скаже він же пише полотна, створює музику. А ви самі цікавились чому віршовані форми зявились, яка першопричина? І вона явно не у тому, що вам пишуть науковці. Музиканти навчились брати певні акорди, обмежену кільксть і якщо пісня написана під ці акорди, то під таку музику їх просто й зрочно виконувати. То б то головне форма, а уже потім те чим її наповнюють, під форму будьте добрі пишіть і праця поетів звелась до цього, обезцінилась. А от коли твір глибокий, багатогранний - укладіть його у ті форми, та аж ніяк, бо за текстом мало талантів, які створять багатогранну, багатовимірну форму. А у цьому майбутнє, у цьому один із векторів розвитку, виходу за межі реальності, космічності творчості, зоряності творців.

ID: 1048712
Рубрика: Поезія, Лірика кохання
дата надходження: 01.10.2025 07:33:45
© дата внесення змiн: 01.10.2025 09:16:19
автор: oreol

Мені подобається 2 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



Попередній твір    Наступний твір
 Перейти на сторінку автора
 Редагувати  Видалити    Роздрукувати


 

В Обране додали: Cнежана
Прочитаний усіма відвідувачами (140)
В тому числі авторами сайту (3) показати авторів
Середня оцінка поета: 0 Середня оцінка читача: 0
Додати коментар можна тільки після реєстрації
Зареєструватися може будь-який відвідувач сайта.




КОМЕНТАРІ

Катерина Собова, 01.10.2025 - 10:35
12 12 12 Мудрі і цікаві Ваші дослідження. Підтримую!
 
oreol відповів на коментар Катерина Собова, 01.10.2025 - 10:35
дякую give_rose hi
 
Cнежана, 01.10.2025 - 07:54
12 12 16 Гарно про вчителів та їхню зарплату! Підтримую! 21 22 22 give_rose hi 9
 
oreol відповів на коментар Cнежана, 01.10.2025 - 08:26
Дякую give_rose , тут трішки я глибше копнув wink
 

Нові твори