Проникнення з Духу Святого (Ранні рукописи 1983 року — для оновлених читачів)

Проникнення  з  Духу  Святого
(Ранні  рукописи  1983  року  —  для  оновлених  читачів)


Друкую  мовою  оригіналу:

«И,  наконец,  высказанные  А.А.Ляпуновим  соображения
отмечают  глубоко  своеобразное  соотношение  неопределенности,
возникающее  при  исследовании  сложных  систем.
Здесь  не  просто  красивая  аналогия  между  ситуацией  в  квантовой  
механике,  с  одной  стороны,  и  изучением  сложных  систем  —  с  другой.
В  обоих  случаях  возможность  получить  знания  о  реальном  обьекте
существенным  образом  зависит  от  взаимодействия  с  инструментом  —
квантом  энергии,  или,  в  нашем  варианте,  другой  сложной  системой:
математической  моделью,  мозгом,  —  и  свойства  обьекта  лишь  частично,
во  вполне  определенной  степени  отделимы  от  свойств  инструмента.
Это  почти  «художественное»  по  своей  произвольности  сопоставление  
ситуаций,  в  квантовой  механике  и  биологии  позволяет  обнаружить
не  только  линию  общности,  но  и  линию  различия.
В  квантовой  теории  неопределенность  имеет  характер  числа  
и  соответствует  частичной  «неотделимости»  фундаментальных  
характеристик  живой  материи:  энергии-времени-  протяженности-  
количества  движения.  В  теории  сложных  живых  или  порожденных  
жизнью  и  мыслью  систем  неопределенность  соответствует
«частичной  неотделимости»  от  субьекта  основной  характеристики  
таких  систем  —  их  реального  и  потенциального  многообразия.»
(Н.  Тимофеев-Ресовский,  журнал  «Знание  —  сила»,  №2/1983  год)

Дальний  подход  к  «художественности».  
К  «художническому»,  к  художнику  (чем  и  есть  творение=maximum
точного  взаимодействия).  Вибрации  ученых,  политиков…  поэтому
художник  со  знаниями  —  вождь  интеллектуальный  в  духовной  революции.
Поэт  —  обновитель  памяти  тысячелетий.
Поэт  —  со  знаниями  гения  —  квантовый  прыжок  консистенции,
консистенции  чего  —  не  может  знать…  до  горизонта  событий.

Так  мовили  в  ті  часи:
1. Высшая  нервная  (психическая)  деятельность  человека  имеет
трех-уровневую  структуру:  сознание,  подсознание  и  сверхсознание.
2. Деятельность  сверхсознания  всегда  направлена  на  доминирующую
потребность,  определяющую  «психические  мутации»  (непредсказуемость).
3. Неполное  осознание  движущих  им  потребностей
снимает  противоречие  между  обьективным  и  субьективно  ощущаемой  им
свободой  выбора.
4. Взаимодействие  сознания  и  сверхсознания  есть  проявление
универсума  нового.
5. Сведение  психической  деятельности  человека  к  одному
лишь  сознанию  не  в  состоянии  обьяснить  ни  диалектику
детерминизма  и  свободы  выбора,
ни  механизмы  творчества,
ни  подлинную  историю  культуры.
(Носії  Христових  геніїв  бачать  у  віках).

Психічна  діяльність  —  то  більше,  ніж  свідомість:  воля,  порив  до  мети,  
мислення,  самоусвідомленість,  емоції...
В  самій  матерії  є  властивість,  яка  в  принципі  споріднена  із  свідомістю:
і  у  своєму  розвитку  породжує  її.
Це  —  відображення,  тобто  здатність  того  чи  іншого  предмета  реагувати
на  зовнішню  дію,  внутрішні  зв’язки  при  цьому  і  стан  змінюються.
Тому  —  безпосередній  вплив  має  одна  нервова  система  на  іншу  
і  мозок  на  мозок!
Передається  інформація  про  зміст  думки  матеріальним  агентом  —
хвилями.
Сама  собою  думка  не  матеріальна,  вона  —  має  відображенням  
матеріальні  процеси,  які  тривають  у  мозку.
І  передається  інформація  через  матеріальне  поле.
Є  розум  в  клітин,  є  зв’язок  між  клітинами.

Тепер  ви  не  будете  лінитись  для  свого  спасіння.
Лінь  —  злому  усьому  мати.
Робота  затрачена  дає  навички,  а  ті  ведуть  до  набагато  більших
здобутків  і  результатів.
Головне  робота,  бо  гідність  і  шляхетність  визначаються  не  навичками  
і  не  чимсь  іншим,
а  тим,  якими  важкими  роботами  здобута  правда,  що  веде  до  Істини,
і  якими  тернистими  стежками  пройдено  до  правди  і  Істини.
Все,  що  поза  мистецтвом,  —  не  втрапляє  до  життя,  до  цільності,
цільність  здатна  одна  йти  у  вічне  Життя.
Рухає  натхнення  й  лиш  інтерес  дуже  гарячий,  всеохопленість  і  
всепоглинутість  поезією,  яка  невидима,  і  напруженість,  
витривала  плідна  напруженість  —  протилежностей,  звідки  визволяє  
любов,  яка  відкриває  далі  шлях  і  —  далі  діє  Свята  Трійця
(і  творіння  світу  плідне,  бо  світ  любить  Бога!  нині  молодь  забембали,  
що  не  любить  світ  свого  Творця,  і,  мовляв  Бога,  нема...  дійде  комусь?)
Поезія  —  центр  життя,  поет  —  духовний  орган  буття.
Великий  поет  —  оновлювач  способу  мислення,  оновлює  життя,
йдучи  в  послухові  за  Богом  приносить  нову  культуру  —  якісно  вищу.
Змінює  життя,  руйнуючи  все-все  застаріле,  Любов  Бога-Слова  вигнала  
страх  з  нього  і  чулих  до  новизни,  згармонізувала    всі  їхні  зусилля  —
довкола  єдиного
визвольного  променя  з  Сяйва  Світла.
Навіть  носії  природних  геніїв  змінюються,  отримують  нове,  живуть  далі...
Веде  дух,  душа,  розсудливість,  синергія  волі  людини  і  благодаті,
а  не  земний  розум-інструмент,  надутий...  самозасліплений...
Від  такого,  що  з  Духом,    вогонь  і  світло,  радість  і  легкість,  і  мир,
і  простота,  і  пробудження  геніальності  в  кожнім.  
Це  розширене  серце  (згідно  апостолу  Павлу),  це  надсвідомість.
Велике  ж  настільки,  наскільки  співстраждає.
Розум  без  серця,  не  заведений  в  серце,  —  зло,  прохідний  двір  бісівства.
Любов  —  найвище  пізнання,  сам  квіт  життя!

м.  Київ,  
1983  р.

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=1050084
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 23.10.2025
автор: Шевчук Ігор Степанович