ГОЛОВІ ГРОМАДИ Стрілківського ОТГ Самбірського району Львівської обл. ДРОЗДУ МИКОЛІ МИКОЛАЙОВИЧУ

                                       Голові  громади    Стрілківського  ОТГ  Самбірського  району  
                                                                                         Львівської  області  України.      
                                                                                         Дрозду  Миколі  Миколайовичу
                                                                                         82092.  Львівська  область,  Старосамбірський    район,
                                                                                         с.  Стрілки,  вул.  Вербицького.  2

                                                     Заявник:        Карпінська  Людмила  Василівна  
                                                                                         Паспорт  КА  №113442  вид.  19.03.1996  р.
                                                                                         Старосамбірським  РВ  УМВС  України  у  Львів.  обл.  
                                                                                         Ідентифікаційний  коду  №2396416342  
                                                                                         82092  Львівська  область,  Старосамбірський  р-н,
                                                                                         cмт.  Стрілки  вул.  Т.  Шевченка,  65.  т.  м.  067/769-47-51

             ЗАЯВА  ПРО  РОЗГЛЯД  У  ПОЗАСУДОВИЙ  ПОРЯДОК  ВИРІШЕННЯ  ТРУДОВОГО  СПОРУ  З  ПРИВОДУ  ВІДСТОРОНЕННЯ  МЕНЕ  ВІД  РОБОТИ  БЕЗ  ЗБЕРЕЖЕННЯ  ЗАРОБІТНОЇ  ПЛАТИ  ВІД  08.11.2021  р.

             Шановний    Миколо  Миколайовичу,  голово  Стрілківської  сільської  громади,  голово  по  трудових  спорах  –  звертаюся  до  вас,  як  до  голови  Стрілківської  ради  та  голови  по  трудових  спорах  з  проханням  зупинити  й  скасувати  злочині  накази,  розпорядження  нелюда,  злочинця  ”директора”      
Стрілківського  закладу  загальної  середньої  освіти  І-ІІІ  ступенів-ліцей  Стрілківської  сільської  ради  Я.  Циба.

                                                                     А  САМЕ:  
             Здійснюючи  відсторонення  від  роботи  працівника  “директор”  нелюд  Ярослав  Циб  зобов’язаний  діяти  на  підставі,  у  межах  наданих  повноважень  та  у  спосіб,  що  передбачені  законом,  неупереджено,  дотримуватись  принципу  рівності  перед  законом,  запобігаючи  всім  формам  дискримінації,  обґрунтовано,  тобто  з  урахуванням  усіх  обставин,  що  мають  значення  для  прийняття  рішення:
     1. правову  підставу;
     2. наслідки  відсторонення  для  інших  осіб;
     3. законодавчо  встановлені  гарантії  відстороненого  працівника  на  оплату  праці;
     4. строки  відсторонення,  які  мають  відповідати  часу,  потрібному,  щоб  усунути  причини  відсторонення,  якщо  уповноважений  орган  не  визначив  інший  строк  відсторонення.
За  загальним  правилом  відсторонення  працівників  від  роботи  власником  або  уповноваженим  ним  органом  допускається  у  разі:
     • появи  на  роботі  у  нетверезому  стані;
     • у  стані  наркотичного  або  токсичного  сп'яніння;
     • відмови  або  ухилення  від  обов'язкових  медичних  оглядів,  навчання,  інструктажу  і  перевірки  знань  з  охорони  праці  та  протипожежної  охорони;
     • в  інших  випадках,  передбачених  законодавством.                                    
                         Нелюд  Циб  нехтує  правовими  наслідками  відсторонення  працівника  від  роботи
             Відсторонення  працівника  від  роботи  законодавство  не  завжди  пов'язує  призупинення  виплати  заробітної  плати  за  час  відсторонення.                  Законодавством  передбачено  випадки  збереження  виплати  заробітної  плати  відстороненому  працівнику  повністю  або  частково.
             Зокрема,  відповідно  до  вимог  статті  72  Закону  України  “  Про  Державного  службовця”  відсторонення  державного  службовця  від  виконання  повноважень  за  посадою  відбувається  із  збереженням  заробітної  плати.
             Водночас,  відповідно  до  вимог  статті  65  Закону  України  “Про  запобігання  корупції”  особа,  якій  повідомлено  про  підозру  у  вчиненні  нею  злочину  у  сфері  службової  діяльності,  підлягає  відстороненню  від  виконання  повноважень  на  посаді  в  порядку,  визначеному  законом.
Особа,  щодо  якої  складено  протокол  про  адміністративне  правопорушення,  пов’язане  з  корупцією,  якщо  інше  не  передбачено  Конституцією  і  законами  України,  може  бути  відсторонена  від  виконання  повноважень  на  посаді  в  порядку,  визначеному  законом  без  збереження  заробітної  плати.  У  разі  закриття  провадження  у  справі  про  адміністративне  правопорушення,  пов’язане  з  корупцією,  у  зв’язку  з  відсутністю  події  або  складу  адміністративного  правопорушення  відстороненій  від  виконання  службових  повноважень  особі  відшкодовується  середній  заробіток  за  час  вимушеного  прогулу,  пов’язаного  з  таким  відстороненням.
             Жодного  адміністративного  порушення  з  моєї  сторони  не  було  і  жодного  протоколу  складено  не  було.
             Адміністративні  та  кримінальні  порушення  були  з  боку  горе  директора  Циба  Я.  І.,  але  наша  влада…
             Відсторонення  від  посади  без  збереження  заробітної  плати  може  здійснюватись,  щодо  підозрюваного  або  обвинуваченого  у  кримінальному  провадженні,  щодо  злочину  середньої  тяжкості,  тяжкого  чи  особливо  тяжкого  злочину.  У  такому  випадку  в  разі  відсторонення  не  передбачено  збереження  заробітної  плати,  але  передбачено  відшкодування  шкоди,  яка  завдана  громадянинові  внаслідок  незаконного  відсторонення  від  роботи  (посади).
Право  на  відшкодування  шкоди  за  рахунок  держави  виникає  в  разі  встановлення  у  вироку  суду  факту  незаконного  відсторонення;  постановлення  виправдувального  вироку  суду,  закриття  кримінального  провадження.  У  випадку  відсторонення  працівника  від  роботи  з  припиненням  виплати  заробітної  плати,  допомога  по  тимчасовій  непрацездатності  не  надається,  оскільки  статтею  22  Закону  України  “Про  загальнообов’язкове  державне  соціальне  страхування“  передбачено,  що  допомога  по  тимчасовій  непрацездатності  надається  застрахованій  особі,  як  повна  або  часткова  компенсація  заробітної  плати,  котру  вона  втрачає  внаслідок  захворювання,  або  інших  страхових  випадків.
             Водночас,  відповідно  до  вимог  статті  23  Закону  України  “Про  захист  населення  від  інфекційних  хвороб“  у  випадку  не  можливості  переведення  на  іншу  роботи  особи,  яка  є  бактерієносієм,  і  робота  якої  пов'язана  з  обслуговуванням  населення,  що  може  призвести  до  поширення  інфекційних  хвороб,  така  особа  відсторонюються  від  роботи  в  порядку,  встановленому  законом,  з  виплатою  допомоги  у  зв'язку  з  тимчасовою  втратою  працездатності.
                                                               ЯКЩО  ГОРЕ  ДИРЕКТОР  ЦИБ  ПОРУШУЄ  КОНСТИТУЦІЮ  УКРАЇНИ  ТО,  ЩО  ДЛЯ  НЬОГО  –  ЗАКОНИ  УКРАЇНИ…  
             На  підставі  наведеного  вище  та  згідно  Конституції  України  татті  27.    Кожна  людина  має  невід'ємне  право  на  життя.
Ніхто  не  може  бути  свавільно  позбавлений  життя.  Обов'язок  держави  -  захищати  життя  людини.
Кожен  має  право  захищати  своє  життя  і  здоров'я,  життя  і  здоров'я  інших  людей  від  протиправних  посягань.
             Згідно  статті  28.  Кожен  має  право  на  повагу  до  його  гідності.
Ніхто  не  може  бути  підданий  катуванню,  жорстокому,  нелюдському  або  такому,  що  принижує  його  гідність,  поводженню  чи  покаранню.
Жодна  людина  без  її  вільної  згоди  не  може  бути  піддана  медичним,  науковим  чи  іншим  дослідам.  
             Стаття  3.  Людина,  її  життя  і  здоров'я,  честь  і  гідність,  недоторканність  і  безпека  визнаються  в  Україні  найвищою  соціальною  цінністю.
             Статтею  43  Конституції  України,  яка  має  найвищий  пріоритет  над  законодавчими  актами,  передбачено  Кожен  має  право  на  працю,  що  включає  можливість  заробляти  собі  на  життя  працею,  яку  він  вільно  обирає  або  на  яку  вільно  погоджується.
             Загальна  декларація  прав  людини  (ООН,  1948  рік)  у  статті  23  проголошує,  що  кожна  людина  має  право  на  працю,  на  вільний  вибір  роботи,  на  справедливі  і  сприятливі  умови  праці  та  на  захист  від  безробіття;  на  рівну  оплату  за  рівну  працю;  кожен  працюючий  має  право  на  справедливу  і  задовільну  винагороду,  яка  забезпечує  гідне  людини  існування,  її  самої  та  її  сім'ї,  і  яка  в  разі  необхідності  доповнюється  іншими  засобами  соціального  забезпечення.  Для  захисту  своїх  інтересів  кожна  людина  має  право  створювати  професійні  спілки  і  входити  до  професійних  спілок.
 Європейська  соціальна  хартія  (переглянута)  (1996  рік)  у  статті  1  передбачає  право  на  працю,  для  забезпечення  ефективного  здійснення  якого  Сторони  зобов'язуються:
Згідно  з  Міжнародним  пактом  про  економічні,  соціальні  і  культурні  права  (ООН,  1966  рік),  кожна  людина  має  право  на  працю,  що  включає  її  право  на  отримання  можливості  заробляти  на  життя  працею,  а  держава  повинна  вживати  заходів  з  метою  повного  здійснення  цього  права  (ст.  6).
   Наказ  нелюда  Я.  Циба  від  08.11.2021  р.  №  82  –  К  про  відсторонення  мене  від  роботи  мотивований  положенням  Закону  України  «Про  захист  населення  від  інфекційних  хвороб»,  а  саме  ч.  2  ст.  12.      Кодексом  законів  про  працю  України.  Статтею  94.  Заробітна  плата.      Заробітна  плата  -  це  винагорода,  обчислена,  як  правило,  у  грошовому  виразі,  яку  власник  або  уповноважений  ним  орган  виплачує  працівникові  за  виконану  ним  роботу.                                      
 Закону  України  “Про  оплату  праці“    Стаття  1.  Заробітна  плата  .Заробітна  плата  -  це  винагорода,  обчислена,  як  правило,  у  грошовому  виразі,  яку  за  трудовим  договором  роботодавець  виплачує  працівникові  за  виконану  ним  роботу.
     «Працівники  окремих  професій,  виробництв  та  організацій,  діяльність  яких  може  призвести  до  зараження  цих  працівників  та  (або)  поширення  ними  інфекційних  хвороб,  підлягають  обов’язковому  профілактичним  щепленням  також  проти  інших  відповідних  інфекційних  хвороб.  У  разі  відмови  або  ухилення  від  обов’язкових  профілактичних  щеплень  у  порядку.  Встановленому  законом,  ці  працівники  відсторонюються  від  виконання  зазначених  видів  робіт.  Перелік  професій,  виробництв  та  організацій,  працівники  яких  підлягають  обов'язковим  профілактичним  щепленням  проти  інших  відповідних  інфекційних  хвороб,  встановлюється  центральним  органом  виконавчої  влади,  що  забезпечує  формування  державної  політики  у  сфері  охорони  здоров’я.».
Отож,  ця  частина  передбачає  обов’язкове  щеплення  САМЕ  ОБОВ’ЯЗКОВИМИ  щепленнями.
Відповідно  до  ч.  1  ст.  12  ЗУ  «Про  захист  населення  від  інфекційних  хвороб»:  «Профілактичні  щеплення  проти  дифтерії,  кашлюка,  кору,  поліомієліту,  правця,  туберкульозу  є  обов’язковим  і  включається  до  календаря  щеплень”.
 Звертаю  вашу  увагу,  що  виключно  ЗУ  «Захист  населення  від  інфекційних  хвороб»  встановлюється  перелік  ОБОВ’ЯЗКОВИХ  щеплень.
І  цим  законом  щеплення  від  КОВІДУ-19  не  встановлена,  як  обов’язкова,  а  тому  відсторонення  працівника  з  підстав  ч.  2  ст.  12  ЗУ  «Про  захист  населення  від  інфекційних  хвороб  є  НЕЗАКОННІ  ТА  БЕЗПІДСТАВНІ».
             А  сам  нелюд  й  горе  директор  Ярослав  Циб  приймає  участь  у  здійсненні  державної  політики  в  здійсненні  досліджень  на  населенні  України.  Стаття  14.  ЗУ  «Про  захист  населення  від  інфекційних  хвороб»      Створення  нових  та  генетично  змінених  мікроорганізмів  і  біологічно  активних  речовин.

Підприємства,  установи,  організації  незалежно  від  форм  власності,  їх  структурні  підрозділи  (лабораторії),  в  яких  проводяться  дослідження,  пов'язані  зі  створенням  нових  та  генетично  змінених  мікроорганізмів  і  біологічно  активних  речовин,  підлягають  обов'язковій  реєстрації  в  центральному  органі  виконавчої  влади,  що  реалізує  державну  політику  у  сфері  охорони  здоров’я  з  метою  здійснення  державного  контролю  за  проведенням  таких  досліджень.
           Також  “директор”  Я.  Циб  нехтує  ЗАКОН  УКРАЇНИ.  Основи  законодавства  України  про  охорону  здоров'я,  а  саме  –  статтями  1,  2,  3,  39,  39¹,  43,  44,  45.          ЗАКОН  УКРАЇНИ  “Про  захист  персональних  даних”–  це  статтями  3,  4,  5,  8,  10,  14,  22,  23,  24,  28.      ЗАКОН  УКРАЇНИ  “  Про  інформацію”  Статтями  5,  10.  11,  27,28,  29,  30,  31.
 Звертаю  п.  Миколо  вашу  увагу  на  то,  що  на  сьогодні  не  встановлено  окремого  порядку  ЗАКОНОМ  про  відсторонення  працівників  від  роботи  з  підстав  відсутності  у  них  щеплення  від  КОВІДУ-19.
 Також  звертаю  увагу  Стрілківську  сільську  раду  на  положення  ст.  43  Кодексу  законів  про  працю:  «Відсторонення  працівників  від  роботи  власником  або  уповноваженим  ним  органом  допускається  у  разі:  появи  на  роботі  в  нетверезому  стані,  у  стані  наркотичного  або  токсичного  сп'яніння;  відмови  або  ухилення  від  обов'язкових  медичних  оглядів,  навчання,  інструктажу  і  перевірки  знань  з  охорони  праці  та  протипожежної  охорони;  в  інших  випадках,  передбачених  законодавством.
Відсторонення  від  роботи  керівників  підприємств,  установ  та  організацій  військовим  командуванням  допускається  у  випадках,  визначених  Законом  України  "Про  правовий  режим  воєнного  стану».
А  отже  ні  цією  статтею,  ні  іншими  Законами  України  не  передбачено  правової  можливості  відсторонення  мене  від  роботи  із  підстав  відсутності  у  мене  щеплення  від  КОВІДУ  –  19.                  Тим  більше  я  неодноразово  повідомляла  Ярослава  Циба,  що  в  мене  –  алергія  і  я  довгий  час  з  алергією  мучуся,  але…                                                                    
Тому  наказ  нелюда,  злочинця  ”директора”  Стрілківського  закладу  загальної  середньої  освіти  І-ІІІ  ступенів-ліцей  Стрілківської  сільської  ради  Я.  Циба.  підлягає  Вами,  Миколо  Миколайовичу,  скасуванню  так,  як    переконана  буде  скасовано  судом  усі  такі  накази,  що  є  належним  правовим  захистом  мене,  як  працівника.  
Згідно  зі  статтею  147  КЗпП  за  порушення  трудової  дисципліни  до    може  бути  застосовано  один  з  таких  заходів  стягнення:  1)  догана;  2)  звільнення.
                   Разом  з  тим,  пунктом  24  Типових  правил  внутрішнього  трудового  розпорядку  для  робітників  і  службовців  підприємств,  установ,  організацій,  затверджених  постановою  Держкомпраці  СРСР  за  погодженням  з  ВЦРПС  від  20.07.1984р.  №  213  (які  зберегли  свою  чинність  в  частині,  що  не  суперечить  законодавству  України),  визначено,  що  порушення  трудової  дисципліни  –  це  невиконання  чи  неналежне  виконання  з  вини  працівника  покладених  на  нього  трудових  обов’язків.  Отже,  відмова  працівника  від  незаконної  вакцинації  не  може  вважатися  порушенням  трудової  дисципліни.                                                                                                                                  
             Крім  цього,  Дорожньою  картою  з  впровадження  вакцини  від  гострої  респіраторної  хвороби  COVID-19,  спричиненої  коронавірусом  SARS-CoV-2,  і  проведення  масової  вакцинації  у  відповідь  на  пандемію  COVID-19  в  Україні  у  2021  -  2022  роках,  затвердженою  наказом  Міністерства  охорони  здоров’я  від  24.12.2020  №  3018  (у  редакції  наказу  Міністерства  охорони  здоров'я  України  09.02.2021  №  213),  встановлено,  що  вакцинація  від  коронавірусної  хвороби  COVID-19  в  Україні  буде  добровільною  для  усіх  груп  населення  та  професійних  груп.
Таким  чином,  враховуючи  вищевикладене,  не  вбачається  правових  підстав  у  роботодавця  примушувати  працівників  вакцинуватися  від  коронавірусної  хвороби  COVID-19  та/або  притягати  їх  до  дисциплінарної  відповідальності  за  відмову  вакцинуватися  від  цієї  хвороби.
                                                                                         ОТЖЕ,
             Миколо  Маколайовичу,  я  звертаюся  до  вас  (у  позасудовий  порядок  вирішення  трудових  спорів  з  приводу  відсторонення  мене  від  роботи),  як  до  нашого  голови  Стрілківської  сільської  громади  й,  як  до  голови  комісії  по  трудових  порах  з  проханням  й  на  підставі  народного  волевиявлення  відмінити  злочинний  наказ  нелюда  Я.  Циба  “директора”  закладу  загальної  середньої  освіти  І-ІІІ  ступенів-ліцей    Стрілківської  сільської  ради  у  Старосамбірському  районі  Львівської  області  України,  Я.  Циба  про  моє  відсторонення  мене  від  роботи  08.11.  2021  р.  

                                             Строки  розгляду  питання
Комісія  по  трудових  спорах  зобов'язана  розглянути  трудовий  спір  у  десятиденний  строк  з  дня  подання  заяви.  Спори  повинні  розглядатися  у  присутності  працівника,  який  подав  заяву,  представників  власника  або  уповноваженого  ним  органу
Копії  рішення  комісії  у  триденний  строк  вручаються  працівникові,  власникові  або  уповноваженому  органу.
Рішення  комісії  по  трудових  спорах  підлягає  виконанню  власником  або  уповноваженим  ним  органом  у  триденний  строк  по  закінченні  десяти  днів,  передбачених  на  його  оскарження.
У  разі  нез'явлення  працівника  або  його  представника  на  засідання  комісії  розгляд  заяви  відкладається  до  наступного  засідання.  При  повторному  нез'явленні  працівника  без  поважних  причин  комісія  може  винести  рішення  про  зняття  цієї  заяви  з  розгляду,  що  не  позбавляє  працівника  права  подати  заяву  знову  в  межах  тримісячного  строку  з  дня,  коли  працівник  дізнався  або  повинен  був  дізнатися  про  порушення  свого  права
                                                   Порядок  оскарження
У  разі  незгоди  з  рішенням  комісії  по  трудових  спорах  працівник  чи  власник  або  уповноважений  ним  орган  можуть  оскаржити  її  рішення  до  суду  в  десятиденний  строк  з  дня  вручення  їм  виписки  з  протоколу  засідання  чи  його  копії.  Пропуск  вказаного  строку  не  є  підставою  відмови  у  прийнятті  заяви.  Визнавши  причини  пропуску  поважними,  суд  може  поновити  цей  строк  і  розглянути  спір  по  суті.  В  разі  коли  пропущений  строк  не  буде  поновлено,  заява  не  розглядається,і  залишається  в  силі  рішення  комісії  по  трудових  спорах.
                                                             Особливі  випадки
В  питанні  відсторонення  працівника  від  роботи  слід  відмежовувати  відсторонення  у  випадках  передбачених  законодавством  для  правовідносин,  які  не  регулюються  законодавством  про  працю.  Згідно  рішення  Конституційного  суду  України  від  12  січня  2010  року  N  1-рп/2010  усунення  члена  виконавчого  органу  товариства  від  виконання  своїх  обов'язків,  яке  передбачене  частиною  третьою  статті  99  ЦК  України,  не  є  відстороненням  працівника  від  роботи  в  розумінні  статті  46  КЗпП  України.

     Судовий  порядок  вирішення  трудових  спорів  з  приводу  відсторонення  працівників  від  роботи
У  разі  незгоди  працівників  з  рішенням  власника  або  уповноваженого  ним  органу  щодо  відсторонення  їх  від  роботи,  спір  вирішується  судом.
Працівники  мають  право  на  звернення  до  суду  для  вирішення  трудових  спорів  незалежно  від  характеру  виконуваної  роботи  або  займаної  посади,  крім  випадків,  передбачених  законодавством  (стаття  2  КЗпП  України).  Згідно  з  роз'ясненнями  Пленуму  Верховного  суду  України  ,  викладеними  у  пункту  10  Постанови  від  24  грудня  1999р  №  13  «Про  практику  застосування  судами  законодавства  про  оплату  праці»,  якщо  буде  встановлено,  що  на  порушення  статті  46  КЗпП  роботодавець  із  власної  ініціативи  без  законних  підстав  відсторонив  працівника  від  роботи  із  зупиненням  виплати  заробітної  плати,  суд  має  задовольнити  позов  останнього  про  стягнення  у  зв'язку  з  цим  середньої  заробітної  плати  за  час  вимушеного  прогулу  (стаття  235  КЗпП).

             Додаток:

1. Наказ  від  08.11.2021  р.    №  82  –  К


                                                                                                                               
                           ШАНОВНИЙ  МИКОЛО  МИКОЛАЙОВИЧУ  ПРОШУ:

Скасувати  злочинний  наказ  нелюда,  злочинця  ”директора”      
Стрілківського  закладу  загальної  середньої  освіти  І-ІІІ  ступенів-ліцей  Стрілківської  сільської  ради  Я.  Циба.

11  Листопада  2021  р.  

Техпрацівник  Стрілківського                                                                                                                          
закладу  загальної  середньої  освіти                                                                                  Карпінська      
І-ІІІ  ступенів-ліцей                                                                                                                      Людмила  Василівна                                                                              
                                   

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=930583
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 11.11.2021
автор: РАЙ - Рогуля Андрій Йосифович