Коронавірус і кур'єрство в Глово

Доброго  часу!  Сьогодні,  як  ви  вже  зрозуміли  із  назви  примітки,  говоритиму  про  реалії  роботи  в  період  пандемії.
Очевидно,  що  усі  працівники  повинні  бути  в  масках  та  рукавичках.
Це  свого  роду  допуск  до  роботи.
Як  я  вже  зазначав  у  попередньому  дописі,  із  Глово  співпрацює  група  закладів,  яка  є  лояльною  до  співробітників  та  допомагає  їм  у  важкий  період  буття.
Яскравим  прикладом  для  мене  є  "Макдональдз",  оскільки  саме  вони  видають  одноразові  маски  та  рукавички  кур'єра  за  необхідності,  слідкують,  щоб  кур'єри  не  забували  дезінфікувати  руки  та  належним  чином  ставляться  до  дистанції  між  робітниками.
Звісно,  є  певний  людський  фактор,  де  самі  працівники  люблять  напартачити,  але  це  вже  відповідальність  кожного,  тому  я  не  буду  акцентувати  на  різних  оболтусах,  а  просто  розкажу  про  особливості  роботи.  Під  "оболтусами"  я  маю  на  увазі  працівників  з  будь-якого  боку.  Хоча  назагал  моя  примітка  акцентує  увагу  на  кур'єрах.
При  потребі  робітник  може  попрохати  води  чи  присісти  на  лавочку,  якщо  є  бажання.
Оскільки  в  кожному  закладі  є  аптечка,  я  думаю,  що  не  було  б  проблематично  отримати  ті  чи  інші  медикаменти.
Зовсім  не  випадково  я  акцентую  на  різних  аспектах  здоров'я,  оскільки  не  відпочинком  і  водним  балансом  єдиним.  Усі  ми  люди  й  при  будь-якій  роботі  може  траплятися  багато  несподіванок.
Наприклад,  може  виникнути  потреба  виміряти  тиск.  Тішить,  що  тепер  це  можна  зробити  в  аптеці.
До  речі,  завдяки  коронавірусу  дізнатися  чи  не  завищена  у  вас  температура  можна  практично  на  кожному  кроці.
Особисто  мене  тішить,  що  у  мережах  продуктових  магазинів  такий  скринінг  відбувається  завжди.
Хотілося  б  зазначити,  що  кур'єри  не  складають  самостійно  замовлень,  а  у  закладах  громадського  харчування  чи  в  магазинах  цим  займається  відповідні  працівники.
Наразі  усюди  є  антисептики.  Проте  кур'єри  також  мають  свій  набір  проти  коронавірусних  бацил.
Особисто  в  мене  це:
-  змінні  маска  та  рукавички;
-  антибактеріальні  (вологі)  серветки;
-  паперові  хусточки;
-  антисептик.
Думаю,  що  буде  не  лишнім  добавити  до  цього  списку  й  аптечку.
Усім  нам  радять  мити  руки,  але  з  цим  пунктом  трішки  проблематично,  оскільки  похід  в  туалет  -  це  вже  цілий  квест.  Добре,  що  є  магазини,  кафе  та  заправки.
Наголошу,  що  потрібно  доглядати  також  за  сумкою  -  дезінфікувати  її  не  тільки  в  середині,  але  й  зовні.  От  в  принципі  й  усе,  що  стосується  кур'єрів,  проте  я  не  можу  не  зачепити  особливості  отримання  замовлення  самим  покупцем  та  політику  Глово  стосовно  ситуації  із  ковід.
В  час  пандемії  клієнтам  більше  не  потрібно  розписуватися  у  додатку  на  телефоні  гловера.  Ця  процедура  для  них  є  спрощеною.  Оплату  вони  можуть  провести  безконтактно.
При  бажанні  такі  клієнти  можуть  навіть  відправити  чайові.
Особисто  я  неодноразово  залишав  замовлення  під  дверима  та  списував  після  цього  гроші  з  карти  клієнта.
Бувало  доводилося  отримувати  оплату  в  целофановому  пакеті.
Якщо  мова  піде  безпосередньо  про  платформу  Глово,  то  вони  часто  нагадують  кур'єрам  правила  поведінки  під  час  пандемії,  розсилаючи  сповіщення,  інформують  про  особливість  роботи.
Єдиною  загадкою  в  цій  темі  для  мене  є  підпункт  у  так  званому  зворотнього  зв'язку,  де  є  графа  "Фінансова  підтримка  при  ковід".
Не  знаю,  коли  саме  потрібно  стукати  в  це  віконечко.  Можливо,  це  одноразова  допомога,  або  ж  форма,  щоб  відслідкувати  з  ким  контактував  потенційно  хворий  кур'єр,  або  ж  це  просто  допомога  на  закупівлю  рукавичок  та  антисептиків  -  хтозна.  Надіюся,  що  нікому  з  кур'єрів  не  буде  потреби  звертатися  по  допомогу.
Бережіть  себе  та  будьте  здорові.

З  повагою,  Богдан  Кухта

Далі  буде…
Слідкуйте  за  хештегом  #ГловоКур

#Глово,  #Glovo.
2020

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=879910
Рубрика: Лірика кохання
дата надходження 16.06.2020
автор: Kukhta Bohdan