7 методик для організації себе і свого часу

7  методик  для  організації  себе  і  свого  часу,  якими  я  активно  користуюся  щодня  2017-01-06  Ярослав  Андріянов  
Привіт,  друзі!    На  зв'язку  Ярослав  Андріянов!    Поки  я  здував  гоанский  пісок  зі  своїх  п'ят,  звернув  увагу  на  те,  скільки  народу  тут,  в  Гоа,  активно  батон  завдяки  розслабленій  і  неспішної  атмосфері.    А  що?    Напрягів  мінімум,  тепло,  сонце,  море.    Дістається  навіть  переконаним  фрілансерам-трудоголікам!    Так  і  кажуть  «купа  спокус!    Навіть  часу,  щоб  піддатися  на  всі,  не  вистачає  ».    І  ось  щоб  показати,  як  я  справляюся  з  атмосферою  тотального  розслаблення,  вирішив  написати  статтю  в  семи  простих  пунктах  про  те,  як  організувати  себе  і  свій    час    для  роботи,  відпочинку  та  всього-всього  іншого.    Постараюся  уникнути  банальностів    в  дусі  тупої    мотивації  і  дати  ті  інструменти  і  Лайфхак,  якими  користуюся  сам.    Правда,  про  боротьбу  з  лінню  я  статтю  вже  викладав.    Але  там  були  загальні  рекомендації.    Зараз  же  я  більше  хочу  сконцентруватися  на  особистому  досвіді  переживання  самоорганізації.    
Зміст  статті:  1  З'їж  слона  по  частинах  2  Відключись  від  подразників  3  Час  на  відпочинок  4  Складай  списки  5  Дай  волю  спонтанності  6  Бій  з  прокрастинацією  7  Будь  однозадачніком
 З'їж  слона  по  частинах  Моя  улюблена  методика.    Перш  ніж  приступити  до  вирішення  великого  завдання,  розпили  її  на  частини.    Я  завжди  це  роблю  на  етапі  проектування  нового  сайту,  весь  процес  розробки  якого  я  розбиваю  на  етапи.    Беру  блокнот,  відкриваю  чистий  аркуш  і  починаю  писати:  зробити  структуру,  дизайн,  верстку,  налаштування  системи  управління  контентом.    Весь  неосяжний  процес  раптом  звузився  до  чотирьох  зрозумілих  пунктів.    Далі,  кожен  підпункт  я  дроблю  далі.    (Наприклад,  «дизайн»  складається  з  підетапів  з  пошуком  потрібної  колірної  гами  сайту,  пошук  картинок  і  збір  графічних  елементів).    Якщо  мій  шкідливий  мозок  все  ще  противиться  складеним  планом  і  перебуває  у  стресовому  стані,  дроблю  кожну  задачу  ще  дрібніше  до  дрібнодисперсного  кашки.    Іноді  доходжу  до  маразмів,  в  дусі  «відкрити  гугл,  подивитися  сайти  по  тематиці».    Сама  класна  фішка  тут  -  дати  розуму  їжу  перемоги!    Дофамін  виділяється  завжди,  яким  би  малим  це  досягнення  не  було.    Головне,  щоб  було!    Ви  входите  у  смак  перемоги,  розум  радісно  плямкає  і  наче  не  прокрастінірує.    Процес  запущено,  завдання  вирішуються.    Ставити  цілі  стає  простіше  і  природніше.    Читайте  також:  Що  таке  Кайдзен  і  як  його  застосовувати  на  практиці  
Відключись  від  подразників  Головний  вбивця  продуктивності  -  інтернет.    А  особливо  повідомлення  пошти  та  соцмереж.    Убий  вбивцю!    Відключи  соцмережі  нафіг,  бо  погана  звичка  постійно  перевіряти  фейсбуки  збиває  приціли  і  розсіює  увагу.    Его  хоче  отримати  додаткові  стимули  своєї  важливості  у  вигляді  особистих  повідомлень  і  постійно  шукає  нової  дози.    Замінюємо  сурогатну  радість  онлайн  повідомлень  маленькими  перемогами  списку  завдань.    Варто  виконати  парочку,  як  настрій  здорово  поліпшується.    Відключити  від  соцмереж  Саме  час  -  відключитися  від  каламуті  соцмереж  
Час  на  відпочинок  Після  1.5-2  годин  вирішення  робочих  питань  виділяй  15-20  хвилин  на  відпочинок.    Це  особливо  актуально  таким  маніякам-фрілансерам,  по  типу  мене.    І  в  ці  заповітні  хвилини  не  відкриєш  нічого  по  роботі.    Просто  відпочивай:  подивися  гумор  на  Ютьюб,  подзвони  мамі,  випий  склянку  китайського  чаю  з  видом  на  суєту  тлінного  світу  з  вікна.    Я  коли  працюю  в  своїй  кімнаті  в  Алмати,  завжди  виглядаю  на  балкон  з  видом  на  гори  і  просто  споглядаю  гірські  вершини  над  метушливим  містом  внизу.    Перевантаження  і  перемикання  здорово  повертають  до  продуктивності.    Взагалі,  правильним  буде  ще  в  розпорядок  дня  вносити  фізкультурні  паузи,  бо  сидячий  спосіб  життя  -  дуже  підступний  і  легко  призводить  до  огидних  наслідків.    managing-their-time  Картинка,  правда,  більше  про  тайм  менеджмент
 Складай  списки  Організація  часу,  під  матюком  «тайм  менеджмент»  -  це  ціла  наука.    В  Америці  шалено  люблять  з  будь-якого  маломальского  процесу  організувати  цілий  рух.Так,  чудова  людина  на  ім'я  Девід  Аллен,  засновник  методики  GTD,  написав  вкрай  корисну  (але  нудну)  книгу  «Як  привести  справи  в  порядок»,  де  наполегливо  рекомендує  кожен  рух  розуму  записувати.    Захотів  сходити  як-небудь  в  музей  -  запиши,  прийшла  ідея  як  обставити  кімнату  -  запиши,  прийшов  email,  натрапивши  тебе  на  ідею  -  збережи.    В  цілому,  відмінний  підхід,  розвантажує  твій  тлінну  голову  від  необхідності  тримати  в  собі  всю  тягомотину  можливих  завдань.    Читайте  також:  Екологія  свідомості  в  світі  споживання  Я  цим  теж  активно  користуюся  і  для  запису  всіх  поточних  ідей  використовую  wunderlist,  який  використовую  за  принципом  «що  бачу,  то  і  пишу».    Після,  на  початку  кожного  дня  переглядаю  список  «входять»,  разом  з  планом  на  день.    Потім  виділяю  спокійних  7-10  хвилин  на  обробку  цих  списків  і  вирішую,  що  буду  робити  сьогодні.    Працюю  без  жорстких  рамок,  виключно  на  інтересі.    І  до  кінця  дня,  дивлячись  на  список  вирішених  завдань,  найчастіше  радію.    Ведення  і  обробка  списків  -  чудовий  засіб  для  організації  власного  часу.    Головне  -  не  захоплюватися,  бо  в  рамках  GTD  обробці  приділяється  особлива  увага.    Все-таки,  наше  завдання  -  продуктивність!    Дай  волю  спонтанності  Я  люблю  чіткий  розпорядок  зі  списками,  але  часом  мені  вкрай  ліниво  їх  організовувати.    І  дуже  часто  я  віддаюся  спонтанності.    Такий  собі  шлях  Дао  ...  Коли  ти  робиш  те,  що  робиться,  а  те,  що  не  робиться,  не  робиш.    Чи  не  йде  дизайн?    В  топку,  піду  краще  приготую  вечерю.    Не  хочеться  писати  в  блог  -  займуся  зарядкою  або  почитаю  книгу.    Все  в  недіянні  і  без  зайвої  суєти.    працюй  розумно  а  не  усердно  Картинка  какбе  натякає  на  те,  як  треба  працювати  Правда,  часто  себе  ловлю  на  докорі    з  боку  совісті:  мовляв,  от  не  зробив  заплановане  на  сьогодні  і  т.д.    і  т.п.    Ну  й  добре,  зате  віддався  спонтанності  без  спроб  щось  там  організувати  і  контролювати.  
 Бій  з  прокрастинацією  Однак,  спонтанність  не  можна  ні  в  якому  разі  плутати  з  прокрастинацією.    Остання  маскується  дуже  підступно,  але  під  пильним  поглядом  неминуче  себе  видає.    Відчуваєш,  долає  лінь,  яку  треба  перебороти?    І  замість  вирішення  завдань  ти  раптом  починаєш  перевіряти  пошту,  прибирати  зі  столу  або  в  зовсім  термінальній  стадії  -  читати  френд-стрічку?    Пора  дати  бій.    Я  зазвичай  це  роблю  наступним  чином:  Ловлю  себе  за  читанням  френд-стрічки  Закриваю  непотрібні  вкладки  браузера  (навмисно)  Відкриваю  робочий  проект  Даю  собі  10  хвилин  для  залучення  Читайте  також:  Стоденка  Армена  Петросяна:  що  це  таке  і  чому  я  постійно  до  неї  повертаюся  Банально,  як    думаєте?)  По-моєму,  до  божевілля!    Але  ось  саме  в  цих  «10  хвилинах»  і  полягає  найголовніший  і  приємний  підступ.    Розум  втягується  і  вже  мало  що  здатне  тебе  відірвати  від  справи.    Взагалі,  з  питаннями  організації  часу  я  настійно  рекомендую  відмінний  курс  від  Євгена  Попова.    Вчитися  у  професіоналів  -  найкраща  інвестиція,  яка  окупається  завжди.    Будь  однозадачніком  Скільки  разів  я  намагався  робити  2  або  3  справи  відразу  і  скільки  разів  це  призводило  до  отуплюючого      стресу  -  хоч  греблю  гати!    Думаю,  у  Вас  виникає  щось  подібне.    Я  постійно  переключаюсь  з  завдання  на  завдання,  намагаюся  одночасно  писати  пост  в  соцмережі,  верстати  сайт  і  ще  спілкуватися  по  скайпу.    Все  в  піч!    залишайся  в  фокусі  Без  коментарів  Роби  одну  задачу!    Пишеш  статтю  і  хочеш  перевірити  пошту?    Пиши  статтю.    Залишайся  зібраним,  залишайся  сконцентрованим.    Зроби  процес  медитацією.    Як  до  концентрації  підходжу  я:  2-3  глибокі  вдихи.    Досвід  пройденої  віпасани  здорово  допомагає.    уповільнення  процесу.    Якщо  я  пишу  статтю,  починаю  знижувати  швидкість  друку.    Якщо  роблю  дизайн,  починаю  звертати  увагу  на  звуки  клацання  миші  або  клавіатури.    Будь  яка    спокуса  зробити  щось  ще  душиться  на  корені,    радість  від  процесу  приходить  в  момент,  коли  раптом  починаєш  бачити  гру  барв  звуків  і  кольорів.    Ось,  власне  кажучи,  і  все.    Всі  ці  методи  організації  себе  і  часу  -  прості  і  старі  як  світ.    Але  кожен  з  них  -  частина  моєї  практичної  фрілансерскої    повсякденної    діяльності.    І  без  них  жодна    моя  справа  з  мертвої  точки  не  зрушується.  Розкажіть,  друзі,  як  Ви  організовуєте  свій  час  і  себе?  Поділіться  власним  досвідом  в  коментарях,  будь  ласка?  І  якщо  ця  стаття  Вам  здалася  корисною  і  цікавою,  поділіться,  будь  ласка,  нею  в  соцмережах.  Продуктивної  праці  Вам  і  радості  щодня!  P/S  за  активне  коментування  я  відправляю  з  Гоа  листівки.  
Джерело:  https://idea37.info/samorazvitie/7-metodik-dlya-organizacii-sebya-i-svoego-vremeni/  
Переклала  на  українську  мову  12.05.19            8.01

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=835980
Рубрика: Лірика
дата надходження 19.05.2019
автор: Тома