Після вистрілу

Чому  параліч  спершу  розбиває,  а  потім  вбиває,
Чому  ти  спершу  дихаєш  мені  в  вухо,  а  потім  з  тріскотом  розбиваєш  серце?
Тобто,  спершу  вистрілюєш  смертоносною  зброєю,  з  тятивою,  дулом  чи  райдужною  оболонкою,
А  потім  ще  й  добиваєш  --  руками,  словами,  пізніми  випадковими  смс  чи  спогадом.  

Залишаючи  мене  наодинці  із  пам’яттю,  ти  зіштовхуєш  мої  рецептори  із  музикою,  
З  відтепер  ненависним  Бетховеном,  Шубертом  і  Вівальді,  з  записом  твого  голосу  на  телефоні.  

Ти  назавжди  залишила  тепло  на  моїй  подушці,  заперечивши  цим  усі  фізичні  закони.

Ти  ніколи  не  любила  фізику.

Може,  тому  в  мене  залишилося  стільки  твого  волосся,
Довжелезних  ниток  моїх  споминів,  тонесеньких  ланок,  що  зв’язують  наші  серця,  бодай  в  пам’яті.  

Якщо  чесно,  тепер  я  теж  ненавиджу  фізику,  
усі  ті  нескінченні  формули,  гіпотези  й  графіки,    
наскільки  ж  непотрібні,  як  вірші,  що  роблять  людей  нещасними.
Я  перестав  вірити  у  їхню  святість,  коли  один  академік  на  чергове  запитання  про  кінець  світу  сказав:  «Як  фізик  –  не  вірю,  як  людина  –  сподіваюсь».  
Що  примушує  людей  креслити  атомну  зброю?  
Ось  уяви:  весна,  під  стріхою  щебет,    соловейки  зустрічають  перше  тепло  весни.  Вони  радіють,  перестрибують  з  гілки  на  гілку,    гелгочуть,  ніби  гуси,  щойно  набраною  у  дзьоб  водою,  а  в  нього  на  аркуші  А4  креслення  кінця  світу,  новий  завіт  війни.  
І  все  це  через  того  Вівальді,  його  «Пори  року»,  через  Шуберта  і  Бетховена,  заради  запису  твого  голосу  на  телефоні.

адреса: https://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=383938
Рубрика: Лірика
дата надходження 10.12.2012
автор: А.Чурай