Анна Черненко: Не знаю наскільки це буде цікаво загалу. Але займаюсь я проблематикою вільнодумства, нового атеїзму та феноменології. Щоправда в різних варіаціях.
Анна Черненко: Це не наукові викладки. Наукові в мене в іншому місці. А в художній, останнім часом думаю багато про це. Мабуть, треба переходити до дій
Анна Черненко: Дякую, в даному випадку - погоджуюсь) але що це за правило таке? що проза не розказує, а показує? так можна сказати про будь-що, про вірші в тому числі. Образне мислення, образні словосполучення - так, але не тоді, коли я це писала.
Анна Черненко: Дякую. До філософського трактату ще йти, йти і не прийти.
\"реальність часто подається через призму буденності\" - в даному випадку мова про те, що реальність це те, що не є пов\'язаним із сприйняттям людини, по факту, щось, що існує саме по собі, без впливів нашого мислення про неї. Вона просто є, з нами чи без нас. Але оскільки ми є - то ми є частиною реальності. Буденність в даному випадку - щось більш суб\'єктивоване, де буденність подана як повсякденна реальність пересічної людини із домішками її суб\'єктивного сприйняття реальності. Де об\'єктивна реальність людиною трансформується в щось більш приземлене. Але ви знову можете використати фразу - мішанина слововивертів. :\"«Як живе людина?», - це одна із версій надуманого життя\" - безперечно. І таких версій ще буде.