Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Коментарі Автора Щєпкін Сергій

logo
Коментарі Автора Щєпкін Сергій
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

 x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 6
Пошук

Перевірка розміру




Коментарі Автора Щєпкін Сергій

« На сторінку автора  

Сторінки (19):  назад [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] вперед


4695482 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: А ранки прохолодні восени АВТОР: Маргіз
14.10.2023 - 20:36Щєпкін Сергій: 12 ros


4695106 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Ці тумани… АВТОР: Щєпкін Сергій
12.10.2023 - 20:07Щєпкін Сергій: Дякую!
але в мене насправді такі дурнуваті смаки і така багата уява (та ще й змовчати не можу бо буду почуватися винним а мені так не можна), що оці сучасні словесні виверти типу \"зайшло\" або \"по ходу\", які чуються дуже часто, звучать ... вибачте, ідіотично, як ніби вони зі словника персонажів того анекдоту: \"- Нахрена дохрена нахреначив? - Ніхрена недохрена, похреначили!\". Може це від того, що я старію?


4695094 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Територія, що стала чужою АВТОР: Щєпкін Сергій
12.10.2023 - 19:42Щєпкін Сергій: Повість не получилася - явилася нескінченна "Лав сторі" Рішара Клайдермана і прийшлося злазити з ліжка і збиратися на працю заробляти баблоси для натхнення)
ny4 16
та й шо там повість - тут на очах такий цікавенний роман розгортається, що прямо у-ухх! будь-якого писаку за пояс заткне!


4695027 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Дорога в нікуди АВТОР: Анно Доміні
12.10.2023 - 14:04Щєпкін Сергій: Як прекрасно просто йти - не кудись конкретно, а просто йти. Ніби в нікуди. Ніби.
Але люди здебільшого не йдуть просто - кожен кудись несе свої власні німби. Німби.

П.С. навіщо вказувати давній рік - щоб хтось зрозумів, що зараз все не так?


4693643 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Толерантність АВТОР: Квітка))
06.10.2023 - 22:57Щєпкін Сергій: \"Вмирати бояться всі\" - а як Ви взнали думку ВСІХ?))
Якщо людина в своєму житті вирішувала всі питання, які стосуються безпосередньо її, і нікому нічого не повинна - то вона не боїться вмирати навіть у юному, для смерті, зрозуміло, віці. І чесність тут якраз дуже до чого.
Звичайно, хто свої питання залишав недовирішеними, або комусь щось залишається повинен - той в таке навіть не повірить. Але можете спробувати перевірити)
Більше не буду)


4693635 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Momento mori АВТОР: Прозектор
06.10.2023 - 22:24Щєпкін Сергій: ?? ну тоді з механіки: \"вся душа просякла\", \"цвіт у грудях\", \"мрійний дух\" - це з анатомії чи з фізіології?))
і не психологія (бо це наука), а психіка - \"Функція головного мозку, його здатність відображати об\'єктивну дійсність\" (Великий тлумачний словник сучасної мови).
е-е-х... to_become_senile


4693608 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Толерантність АВТОР: Квітка))
06.10.2023 - 21:30Щєпкін Сергій: Згоден! Життя ще більше, але навіть воно таке, що вмирати не боїться тільки той, у кого воно було цільним.


4693607 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Momento mori АВТОР: Прозектор
06.10.2023 - 21:25Щєпкін Сергій: Про механіку не скажу, а ось про психіку можу: про вісім етапів Еріка Еріксона ЛГ не чув? Просто ради знайомства - варто! hi


4693605 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Толерантність АВТОР: Квітка))
06.10.2023 - 21:11Щєпкін Сергій: Згоден! Тоді чесність - насамперед із самим собою - це коли людина цільна, а не ділиться на розум, душу, шлунок, статеву потребу і т.д.)


4693603 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Ранок… тиша… АВТОР: Щєпкін Сергій
06.10.2023 - 21:05Щєпкін Сергій: 17 23 16


4693599 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Ранок… тиша… АВТОР: Щєпкін Сергій
06.10.2023 - 20:56Щєпкін Сергій: Природа ніколи не \"дерев\'яніє\", вона завжди змінюється, пристосовується і знову змінюється. Це тільки люди, від того що заплуталися в своєму процесі мислення, \"задерев\'яніли\" на своїх поняттях, які, внаслідок природних причин, виникли тисячі років тому, а люди всі разом ще й досі не можуть відмовитися від них - від брехні, від злодійства - від яких і продовжуються війни.
Так що не варто боятися того, що звірі змінюються, навпаки - вони подають приклад нам.
Спасибі що завітали hi


4693420 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Толерантність АВТОР: Квітка))
06.10.2023 - 14:26Щєпкін Сергій: Раз автор не хоче, то я скажу, можна? Дякую)
Чесність - це коли за необхідності кажеш: \"Пішов ти в дупу!\"
Толерантність - це коли за тієї самої необхідності кажеш: \"Пішов ти к бісу!\"
А вихованість - це коли за тієї самої необхідності кажеш: \"Я пішов у дупу к бісу, а Ви, будь ласка, за мною!\"


4693138 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Смаколики АВТОР: Щєпкін Сергій
04.10.2023 - 18:27Щєпкін Сергій: Про риб відомо вже років сорок, а про рослини - років двадцять як. Заґууґліть хоча б: \"Чи відчувають рослини біль?\" і почитайте. Тому й треба змінювати відношення і пояснення, інакше або житимеш з брехнею в серці, обдурючи себе і всіх, або здохнеш від нестачі поживних речовин swoon2


4692967 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Смаколики АВТОР: Щєпкін Сергій
03.10.2023 - 18:50Щєпкін Сергій: І чому відразу \"затяті\"?)) Хочеться їм щось відтяти?))
Якщо вегетаріанці не їдять м\'ясо тільки з тієї причини, що тварини живі - то це вегетаріанці лукавлять і обдурюють самі себе і всіх інших дурників - декларують одне, а роблять інше. Якусь другу причину шукати треба - тоді все буде ок. Он знайшли ж християни якусь різницю між м\'ясом тварин і риб - у піст рибу можна, а м\'ясо ні, бо риба, мабуть, то не м\'ясо))
А вегетаріанець, щоб його можна було назвати справжнім вегетаріанцем, повинен їсти тільки ті рослини, що відмерли - грушу, яка впала з дерева; пшеницю, яка обсипалася з колоса; буряк, з якого опало листя. Багато таких вегетаріанців? А іще - ходити так, щоб не давити комах і черв\'ячків, та й ще не для їжі, а так - задарма! А інакше - то вегетаріанське вчення для нетямущих.


4692696 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Толерантність АВТОР: Квітка))
02.10.2023 - 21:49Щєпкін Сергій: Хто не вміє ненавидіти - той не вміє і любити, і навіть кохати. У любові і ненависті - одна толерантність, але направлена в протилежні боки.
Класний вірш!


4692693 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Мушля комфорту АВТОР: Этилен
02.10.2023 - 21:41Щєпкін Сергій: Зміст - є, Образи - є, форми малувато. Це як діамант без гранування.
Ну і - це тренування (проба) повинно бути довгим і виснажливим, а бій (готовий вірш) повинен бути коротким і впевненим: рими \"загрози-погрози\", \"світу-просвіту\", \"знання-визнання\" - зайві. Вдалі - \"комфортно-завгодно\", \"надлом-янголом\", \"в нім - дім\".


4692690 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Дві половини, два світи АВТОР: Этилен
02.10.2023 - 21:11Щєпкін Сергій: \"голубе\" варто замінити на \"блакитне\" - тоді і наголос стане в стійло, бо слово \"голУбе\" - це дієслово, якщо з наголосом на середньому складі, або ще звертання до голуба, птахи, якщо на першому.

А ЛГ не думав, що Бог і Сатана - це два боки однієї монети? Якщо обрав добро - Бог допомагає, а якщо обрав зло - ...


4692686 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Смаколики АВТОР: Щєпкін Сергій
02.10.2023 - 21:00Щєпкін Сергій: Так... Насправді і рослини - живі... Вони дихають... А за рогом зрізані квіти одні придурки продають, а інші купують і своїм жінкам дарують... а ті дурепи радіють... А дев\'яносто відсотків всієї біомаси Землі - бактерії і їм подібні... а ми їх вдихаємо, і вони той... і коли пил витираємо - теж... е-ех... cry


4692297 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Це я – Ліліт АВТОР: Анно Доміні
01.10.2023 - 16:56Щєпкін Сергій: Найцікавезніший образ Ви обрали!
Може, кому варто замінити на тире: \"Це я - Ліліт\". А то виникає відчуття, що до Ліліт хтось звертається...


4692293 КОМЕНТАР ЩОДО ТВОРУ: Скадовську АВТОР: Прозектор
01.10.2023 - 16:40Щєпкін Сергій: В кожному виді мистецтва - у фігурному катанні, гімнастиці, акробатиці, та й взагалі, мабуть, у будь-якому виді людської діяльності - є обов\'язкова програма, і є довільна програма. Довільна програма - це коли виконавця видно в його індивідуальному сенсі, в якому він не схожий ні на кого іншого, коли інші до такого власними силами не додумаються.

Цей твір ніби з обов\'язкової програми. Тому й моя оцінка стосується не так індивідуальності автора, як параметрів самого програмового обов\'язку.

Питання перше: в сучасному контексті, який і відкривається далі у вірші, у слові \"неокраїх\" на перший план вилазить, прямо таки не з\'являється, а вилазить, поняття \"нео\", а це, знаєте, таке собі зараз поняття в окупації. Може краще якось типу \"край моря в просторах безкраїх\"?

Питання друге: як в називному відмінку буде множинне слово \"шИрах\"? шИри? Не схоже, скоріше ширИ. а оскільки \"ширИ\", то тоді має бути \"на \"ширАх\", а це не вписується в картинку. Тому краще, на мій погляд, і як рекомендують всі на світі словники, перевести це слово в однину, там наголос лягає вщерть.

І третє, останнє питання: \"друга розстріляна осінь\" передбачає, що осінь розстріляли, тобто вбили насмерть вдруге. Оскільки поетівська осінь не бухгалтерсько-порічна - вона ніби завжди одна, тому вдруге розстрілювати - це якось невпевнено, викликає сумніви, недовіру. Вже краще не \"розстріляна\", а скажімо потоптана, або спотворена, і якщо прибрати кому і \"друга\" замінити на \"вдруге\", то знов таки, на мою прибабацану думку педагога в минулому) буде краще слухатися: \"вже вдруге спотворена осінь\", наприклад. Головне - щоб вона, осінь, живою залишалася, бо мало б матися на увазі, що ми з нею там ще зустрінемося і вилікуємо її.

Отакийво я знавець обов\'язкових програм))




Сторінки (19):  назад [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] вперед


« На сторінку автора  

x
Нові твори
Обрати твори за період: