Математика наука
Дивовижна, класна штука.
Цифри, буквочки, загадки.
Тож почнемо все спочатку.
Математику ми любим.
Ці закони не забудем.
Ця наука про життя,
Для дорослих й для малят,
Що ще вчаться рахувать.
Те, що чують, те і пишуть.
Два на два аж двадцять два.
22
Крапочку вони згубили.
Приклад так вони рішили.
"Дважды два" повір шістнадцять,
А нас вчать, що це - чотири,
Математики рішили.
В школі вчителі нас вчили.
Вчили, вчили й не навчили.
Диво дивне ця наука.
Підрахунок класна штука.
Подумки усе рахуєм.
Те, що чуєм, те й малюєм.
Це в житті всім знадобиться,
Тож потрібно нам учиться!
авт. Макаренко Іра
По темі дня!
Плакати, буклети,бенкети,
Палати чекають нових депутатів,
В місті барви сіяють
Всіх , всіх кольорів
Блакитні, зелені стоять прапори
Вночі ж знов побачим салюти,
Закінчуються вибори
Під гаслом "Мене лиш , вибери!"
Депутати знову купили мандати
Вони як президенти,
Давним, давно нас кинули.
Давно пора президентам
Платити нам всім елементи
І відповідь народу дати,
Як довго його обдирали,
Коли й, що украли.
Кому і коли нас продали.
Народним же депутатам,
Пора б розпрощатись з мандатом.
Навіщо ділити бюджети,
Навіщо ярмо для народу
Давно ж по закону СВОБОДА.
Чому знов сіяють
І знову нас всіх обдурили.
Вам мало того, що вже вкрали?
Ви б просто брали, брали, брали?
Знов би продали , продали, продали?
Вибори, хіба це вибори?
Куди не глянь, одні пани.
Просять і манять - "О! БЕРИ"
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 18:01
останнє слово правильно: "обери", тобто "обери мене". цього вірша можна додати до вашої оди, адже кількість віршів в одній публікації не регламентується. иншими словами: ви можете видавати хоч десяток віршів щодня, якщо всі вони будуть на одній сторінці
Мені це даром не потрібно. Потім, хай пишуть самі, поки в людини є бажання, вона творить. Хай подякують і вишлють гонорар, комунізм не побудували, тоді людей за ніщо мали, куди не піди скрізь пани. Люди чебурашки? Будували, будували і, що ж побудували? Поети писали, писали, а скільки вже є, цих поетів-кумирів? За цією товщею видно світло діамантів чи рубінів, від рядків яких серце б'ється, мурашки по кожі, ноги танцюють, співає душа? Чомусь таких уже нема, а може ми їх не знайшли. Кумірів багато, талантів в нас тьма, чому у народу й людей простого, то щастя нема.
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 16:33
та ці старі корзини що напишуть? нехай собі там бурчать. а ви пишіть, я вас критикуватиму)
Мені один вірш в день, а хто обмеження на творчіть має право накладати? Коментарі, вірші, дохід же для сайту. Це грошовий підхід? Раз не дозволяють , ще вірш напишу
Карантин без причин
А люди вмирають
Щодня їх ховають
Холод, війна,
На сході війна,
Війна без причини,
За нас все рішили?
Хто війну розпочав?
За чий капітал?
Хто заробляє
Хто відповідь знає?
Карантин без причин?
Можеш ж з людством війна?
"Золоте покоління" чи глобальна війна?
Нова "Антарктида"?
Нас знову нема?
P/S Куміри мені даром не потрібні ,я онлайн напишу любий вірш в 5 хвилин, можливо Російською, може Англійською, а може слова, що спадають з небес, у кожного ж свій хрест.
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 16:24
ці обмеження – тимчасові: чи на 7, чи на 10 днів. після цього терміну можна буде викладати 3 вірші за добу; а також – відповідати на коментарі.
до цього вірша: а від чого вмирають люди? хіба не від ковід19? для того й карантин, щоб менше людей помирало
"родоначальником русского языка следует признать церковнославянский, который вместе с духовенством и священными
книгами был перенесен к нам из Болгарии"
Відповім на вашу репліку. Ви впевнені в цьому? На мою думку, у нашого народу, єдиного Богом даного, була своя мова і "Буковиця" чи "Абетка", Кирило і Мефодій лише використали її для того, щоб написати біблію для простого народу, залишили в мові лише літери потрібні для тлумачення "Біблії", мій термін зробили нашій мові "обрізання". Хоча на мою думку "Біблія" це теж математична література, просто гранні цього твору і образи настільки вражаючі, це не порівняти з віршами, хіба, що з Піснями Соломона, це на віки і кожен, хто читає, сприймає по різному, давайте закінчимо дискусію, вам дякую, що приділили увагу, а решті читачів бажаю просто насолодитись поезією, якщо не так, математику вас вчили, по іншому, промовчіть, "мовчання- золото". Написала, редагували, а навіщо,мовчала б і багатіла.)
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 15:57
в наведеній цитаті йшлося не про нас, а про росіянів – ви не зауважили? прочитайте ще раз)
якщо резюмувати, буде так: наша українська мова є слов'янською, і вона є нашою рідною;
а російська мова, хоч і є слов'янською, як і болгарська – не їхня рідна, а завезена до них з церковними книжками. якби ви порівняли російську мову з болгарською, ви помітили б, які вони між собою подібні – чому? адже ці дві країни ніколи не були сусідами, тобто ніколи не мали спільного кордону
"якесь инше слово" ))))
посміхаюсь, я дитина, що мені спало на серце те і написала, якщо в рамки загнати форму, вся муза в ній задихнеться і це буде не твір, не творчість, а щось грамотно написане роботом мовою програмування , для кого тоді ця писанина, для вчених чи для слуху і для позитивного настрою?
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 15:36
хаха, позитивний настрій ви мені вже подарували) звідки ці ваші глибокі знання та переконання?
Не пишіть за "російським зразком",будьте ласкаві, ми маємо історію спільну, ми один народ, який хотіли і раніше і в наш час, відокремити, натравити і знищити, національною ворожнечою.Для мене не існує української чи російскої мови. Всі ці мови створені на основі "ЗОЛОТОГО РУНА", буковиць наших предків, да є граматичні помилки, згодна, а ви впевнені, що літературна мова - це мова народу чи душі ЛЮДСЬКОЇ? В БУКОВИЦІ були як украхнські літери так і російські літери, так і літери, які ми втратили,дехто бажав, щоб назавжди. Та все, що було воно не випадково там розміщене і записане "золотими" буковицями. Суржики, діалекти, а так і зберігали усну народну творчість, в якій на перший погляд коряво сказано, а на справді, кожна буковиця стояла на своєму місці.
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 15:34
до чого тут буквиці? про "спільну історію" вже відповіла; можу лиш додати:
"По сообщению московского центра Л.Гумилева от 18 марта 2015 г. русские ученые впервые провели неслыханное исследование русского генофонда – и были шокированы его результатом! Эти исследования подтвердили, что русские – не славяне, а русскоговорящие финны. Результат анализа митохондральной ДНК показал, что еще одна ближайшая родня русских - это татары. Русские от татар находятся на том же генетическом расстоянии в 30 условных единиц, которые отделяют их от финнов
говорять ВСІ діти
Вони ще не твердять і не запвняють,
ЦЕ ДІТИ.
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 15:20
говорити – це те саме, що "балакати". правильно? а тепер спробуйте сказати: "він балакає, що чотири". так не кажуть? не кажуть, то чому ж ви твердите, що можна казати "він говорить, що чотири"? слово "говорить" слушне, наприклад, в такому виразі: "він говорить з якимось вчителем, і каже тому, що двічі по два буде чотири"
а ХТО ТАКІ "руси" по вашому? Колись мова була одна і всі народи на ній спілкувались і "ДВАЖДЫ ДВА" це не сучасна математика, а "праматематика" наших предків, нам до них далеко як в літературній формі так і в математичнх знаннях
Alisson відповів на коментар oreol, 24.10.2020 - 15:30
руси – предки українців. а росіяни стали називатися росіянами для того, щоб примазатися до нашої історії. раніше їхня держава називалася московією, а населення там – навіть не слов'яни, а якісь дикі фіно-угорські племена, що вчили слов'янську мову з церковних книжок, а між собою балакали своїми мовами. племена: чудь, меря, весь, комі, перм, ерзя, мордва та багато инших – всі вони мали свої власні мови. ось що пише про так звану російську мову російський академік шахматов:
"родоначальником русского языка следует признать церковнославянский, который вместе с духовенством и священными
книгами был перенесен к нам из Болгарии” Источник: Шахматов А.А. Русский язык [в статье "Россия">. - В книге: Энциклопедический словарь
Брокгауза и Ефрона, т.55. Спб, 1899. с. 580
що за "дважди"?) то не математичний термін, а звичайний русизм;
там, де "а говорять всі чотири", правильно: "кажуть, твердять, запевняють, переконують", бо "говорити" означає бесіду, розмову. чому кажуть "говорять" замість "кажуть" відомо: за прикладом з російської мови, де слово "кажуть" взагалі відсутнє, тож замість нього вимушено (і неправильно) вживають "говорять". це я про росіян. а ми, позаяк це слово маємо, кажемо: "кажуть";
"учиться" – теж за російським зразком. правильно: "вчитися", а для рими підібрати якесь инше слово; або слово "вчиться, навчиться" вжити за призначенням, не як інфінітив;
"тож" – там же ж, в останньому рядку – пишеться разом
Про кумірів теж скажу, мені одна дівчинка сказала, ти не жалій ні про що, удалили, комусь не сподобалось, хочуть зробити таким як всі, та ти пишеш краще Пушкіна( Пушкін теж вважають дослідники не любив математику,мав з цього предмета "не ПОГАНІ" ,як тут виразились оцінки, та всі його твори, навіть казки, це така математика, яку почали досліджувати лише в наш час, яка напряму творить з нас високоосвічених ЛЮДЕЙ, він писав мовою "живої" математики, яку діти запамятовуть на все життя, мовою наших далеких предків, а те чому його вчили не була математика, подумки він рахував, з швидкістю думки, що не потребує писемності, до нього це міг лише Піфагор, та всіх учнів знищили як і спадщину, цього великого твірця, а Пушкін був мудріший, все в "золотому яйці" і т . д.), вони цього, ще не розуміють, або тобі завідують, ти твори серцем і радуй мене та тих, хто чує вірш серцем. Всім дякую за коментар
Дякую, Сіроманка, за віршову відповідь, я теж так можу.
Та
два на два це 2*2=4, а
дважди два це 2х2=16, це зовсім різні види множення, сіль вірша в цьому, що наче всі знають скільки буде два на два і дважди два, а дітки праві, що коли пишемо як вчили, що крапочка не обов'язкова, то буде 22. Ось так. Ви порахуйте кількість рядків всього та 15 і 16 рядок, що там написано і ви зрозумієте, що вірш глибокий, написаний по закону "золотої пропорції".
Не погано це не похвала. Означає наше є погано. "НЕ" завжди стверджує - "наше Є".Якщо писати для таких як я, наче ти сміттячко, то краще не писати взагалі. В мене талант від Бога, комусь надіюсь сподобається. Припаде до серця, можливо, та математика одна, просто ми її не знаємо, а мій вірш піднімає в дитячій формі питання
"Чи ми знаємо математику, чи все, що нам внушили з дитинства ІСТИННЕ вчення?" Рифму підібрати не важко, а про,що ти співаєш, що прославляєш, чим корисна твоя поезія набагато важливіше. а*b=ab тому для дітей 2*2=22, а=2 та в=2----- Ха, ха, ха))
))) непогано, треба виправити два слівця (кальки з російської) і всім до серця припаде математика оця...
"дваждидва" - "два на два"
"ми в умі" - "подумки"
Бажаю успіхів і нахнення
Всё будет OK! Все с нуля начинали, не стесняйтесь. Заглядывайте в теорию стихосложения, есть же у Вас кумиры, есть они и здесь, на сайте. По хорошему позавидуйте им, проанализируйте как же у них это так здорово получается. Успехов и терпенья. Терпение и труд - всё перетрут.
Я, учениця 10 класу,якщо не важко оцініть мою першу поетичну спробу,філосовський вірш з математичним змістом, який потрібно відчути спочатку, а потім змінити свій погляд на очевидні речі і помітити його математичну глибину і задумку