Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Дантес: Може, Наті? А може, Агі? - ВІРШ

logo
Дантес: Може, Наті? А може, Агі? - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 4
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

Може, Наті? А може, Агі?

Дантес :: Може, Наті? А може, Агі?
(Може, Гості? А може, Агідель?)


Від пустині Месопотамії
До Тібету вирують пристрасті.
Не рахуйте за полігамію
Це роздвоєння особистості.

На розпу/с/ті я кінним витязем
Зачепився пером і шпагою,
Тягну жереб, та все не витягну:
Може, Наті? А може, Агі?

Хто достойніше? Хто прикольніше?
Краще хто володіє римою?
Я б іслам прийняв... Та боюсь лише:
Трійко нас Болівар не втримає.

ID:  705388
Рубрика: Поезія, Присвячення
дата надходження: 08.12.2016 10:48:18
© дата внесення змiн: 09.12.2016 10:38:06
автор: Дантес

Мені подобається 4 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Агидель
Прочитаний усіма відвідувачами (676)
В тому числі авторами сайту (24) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Фотиния, 09.12.2016 - 11:49
girl_cray2
Як цікаво у нас на сайті: pilot
У плей-офф вийшли Агі і Наті! banned love03
А дівчата, що в Топ не попали, cry
Із поп-корном чекають фіналу! popcorm girl_witch
wink tongue apple
 
Дантес відповів на коментар Фотиния, 09.12.2016 - 13:17
Просто черга не всіх настала give_rose
Всі дівчата дійдуть до фіналу girl_witch
Ну, хіба що дев"ята Марічка... spruce_up
З нею тільки на Чорну річку russian_roulette

Тінізебест flo26 flo26 flo26
 
Агидель, 08.12.2016 - 13:10
biggrin насправді роздвоєння-то майже норма(хоча- не межа nono )...іноді так втомлюєшся від себе,так втомлюєшся)))))збережу Вашу присвяту,Дантесе,в своїй коштовній шкатулці із богемського кришталю apple 21 girl_sighДякую! flo33
 
Дантес відповів на коментар Агидель, 09.12.2016 - 09:48
"...не межа" - Ви мене лякаєте, Агі: невже є ще одна сторінка, про яку я не знаю?
В кришталевій шкатулці - це честь, звичайно, але вже саму шкатулку - в броньований сейф, плз. wink flo12
 
Агидель відповів на коментар Дантес, 10.12.2016 - 19:04
ага...а сейф-в броньовичок...а зверху можна ще Леніна виставити(для надійності) biggrin
P.S.Дантесе,я справді Вам дуже вдячна за Вашу небайдужість до всіх отих моїх віршиків... flo32 flo33 friends
 
посполитий, 08.12.2016 - 12:14
) Так Болівар і двох не винесе - класика. А Буцефал так і не дійшов з Оександром ( правильно - Александр, до речі, та то таке) Пилиповичем до Індії. Почив, як то кажуть в Бозі десь у пісках Каракумів. Всі міста, засновані Александром називалися однотипно - Александріями. І лише одне - Буцефалія. Та то все так... Коротка історична довідка. Для розширення кругозору (не плутати з розширенням свідомості, бо то вже не до мене biggrin Жадібний я biggrin )
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 09.12.2016 - 10:34
От бачите, посполитий пане: хоч проти математичної істини я не грішу: якщо не винесе двох, то трьох - тим паче. Олександр чи Александр - це ще як подивитись. Може, і батько його був Філіппом, а Буцефал - Букефалом. Може, і Пушкін Александром був, але яке це вже має значення для Дантеса wink
Що з індійського походу кінь не повернувся - таки Ваша правда, але вона тільки укріплює мої позиції проти пропозиції Кошінса: той Буцефал виявився ще більшим дохляком, ніж я думав biggrin
Дякую hi
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 09.12.2016 - 11:27
Ахах, математичнонепогрішний Дантесе! Приблизно такої відповіді я і очікував. Стосовно Александрового батька, то кажуть, що ним був або Зевс, або й хто інший, але не Філіп( в українській мові- з одним "п").
Такі вони - ті коні. До речі, Буцефал(чи Букефал) був жеребцем, а не конем. Стосовно Болівара не стверджуватиму. Та він істота і, взагалі, віртуальна.
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 09.12.2016 - 11:33
А жеребець - не кінь? Ви з мерином не путаєте? wink
І взагалі: коні не вінні. Бо вінні - то ведмедики smile
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 09.12.2016 - 11:50
Не плутаю. Бо "мерин" - то просторічна назва німецького авто "Мерседес") а в українській немає слова мерин))). Є жеребець і є кінь - кастрований жеребець)
Путати, до речі - одягати пута) Ох, не знаю, яких Ви там ведмедиків путаєте(може, Гаммі) і для чого?)))
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 09.12.2016 - 12:27
Коли коней стриножують - їх путають) Саме тому я і вжив це слово замість "плутають", зіграв на грі слів (пробачте тавт.)
Кінь - загальна назва тварини, може означати і кобилу, і жеребця (некастрованого самця, огира), і мерина (є таке слово в укр. мові, кастрованого). Точно знаю, що Буцефал був конем і, скоріш за все, не кобилою smile А інтимних його подробиць не знаю.
Стосовно Александрового батька, то кажуть, що ним був або Зевс, або й хто інший, але не Філіп( в українській мові- з одним "п").
Такі вони - ті коні.

От я і кажу: коні не винні. Олександр - то справа або Пилипа, або Зевса biggrin
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 09.12.2016 - 12:39
Стосовно мерина - погоджуюсь, хоч і не люблю цього, та уточняв)
Звідки так точно знаєте про Буцефала? Щось я не чув, щоб при дворі ФіліпаІІ Мекедонянина був коновал на ім'я Дантес? biggrin
Та Александр, мені здається, зліва був, а не справа. Але то - з якого боку дивитись)
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 09.12.2016 - 12:58
Коней Дантес не валив, однозначно. А от з деякими поетами така неприємність траплялась wink
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 09.12.2016 - 13:16
biggrin Ну, насправді такий поет був лише один. Не на тих поетів Дантес натрапляв wink
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 09.12.2016 - 13:21
Дантес завжди віддавав перевагу якості, а не кількості smile
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 09.12.2016 - 13:30
Якості? biggrin biggrin biggrin Ну, так... Поетишку в окулярчиках інтелігентного на дуель викликав biggrin Чим не якість? Результат передбчуваний tongue
 
Дантес відповів на коментар посполитий, 09.12.2016 - 13:41
Не можна було нічого передбачити: це була перша дуель Дантеса (і остання). А поетішка в окулярчиках провів 27 дуелей і вижив - уявіть собі biggrin 26 раз...
 
посполитий відповів на коментар Дантес, 10.12.2016 - 01:12
Ахах! Нарвався на влучного бельгійця))) Що ж у живіт-то стріляли, Тілю Уленшпігелю? biggrin
 
stawitscky, 08.12.2016 - 11:07
І все-таки рискніть на іслам!
friends 12 12 12
 
Дантес відповів на коментар stawitscky, 08.12.2016 - 11:29
Я би ризикнув, але кажуть, що обрізання - це раз і назавжди. Назад не пришивають biggrin
friends
 
grower, 08.12.2016 - 10:58
"достойніше, прикольніше" – прислівники. без дієслова не вживаються. тут правильно "достойніший, прикольніший"
 
Дантес відповів на коментар grower, 08.12.2016 - 11:18
Вже думав над цим, і в принципі з Вами погоджуюсь. Але ж ми можемо спитати: "Хто краще?", а не "Хто краща?"
 
grower відповів на коментар Дантес, 08.12.2016 - 11:57
"хто краще співає" – коректне запитання, а "хто краще" може лиш означати недоформульоване запитання "хто краще робить все"). без дієслова ця форма носить якісь маніякально-шизофренічні ознаки, як і російська мова загалом. а "хто краща" ( якщо йдеться про дилему ) – синтетичне запитання, цілком філософське. точніше буде "котра ( з них двох ) краща". а коли йдеться до вибору з-поміж багатьох, тоді вже треба вдаватися до найвищого ступеню: "найкраща"
 
Дантес відповів на коментар grower, 09.12.2016 - 10:09
Був у мене один аргумент від мого опонента, нині покійного (ні, ні - я ні на що не натякаю wink )
"Кто на свете всех милее, всех румяней и белее", але він теж "носить якісь маніякально-шизофренічні ознаки, як і російська мова загалом" biggrin
Залишається дитяча загадка: "Що важче: пуд пір"я, чи пуд заліза?" wink
hi
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
Синонім до слова:  Прибулець
dashavsky: - Пришилепинець.
x
Нові твори
Обрати твори за період: