Сайт поезії, вірші, поздоровлення у віршах :: Валя Савелюк: НАВИВОРІТ - ВІРШ

logo
Валя Савелюк: НАВИВОРІТ - ВІРШ
UA  |  FR  |  RU

Рожевий сайт сучасної поезії

Бібліотека
України
| Поети
Кл. Поезії
| Інші поет.
сайти, канали
| СЛОВНИКИ ПОЕТАМ| Сайти вчителям| ДО ВУС синоніми| Оголошення| Літературні премії| Спілкування| Контакти
Кл. Поезії

  x
>> ВХІД ДО КЛУБУ <<


e-mail
пароль
забули пароль?
< реєстрaція >
Зараз на сайті - 1
Немає нікого ;(...
Пошук

Перевірка розміру



honeypot

НАВИВОРІТ

проз очі дивиться душа…
а як душі нема?
проз очі дивиться пітьма…
пітьма…

.........

...очі у тих людей – пітьма…
дивляться дном на світ –
навиворіт…

очі у тих людей –
навісні́  пудо́ві замки́
на затиснутих мертво щелепах
складських сталевих воріт

…спечені
іржею замки без ключів –
отакі у людей тих очі

навіть не мур-стіна 
непрони́кна,
непробивна, 
порожнеча-тьма-темнота,
у тих очах –
болота…
болота!
споконвічні тванисті болота

якщо зірка у ті болота сяйне – 
у мулові заздрощів утоне…
якщо думка у тих очах заснує –
у нена́висті зогниє…

…а ще у них очі бувають білі –
од жадоби лютої озвірілі


05.05.2015

ID:  581928
Рубрика: Поезія, Вірші, що не увійшли до рубрики
дата надходження: 18.05.2015 05:24:29
© дата внесення змiн: 19.05.2015 08:12:14
автор: Валя Савелюк

Мені подобається 0 голоса(ів)

Вкажіть причину вашої скарги



back Попередній твір     Наступний твір forward
author   Перейти на сторінку автора
edit   Редагувати trash   Видалити    print Роздрукувати


 

В Обране додали: Ілея
Прочитаний усіма відвідувачами (638)
В тому числі авторами сайту (15) показати авторів
Середня оцінка поета: 5.00 Середня оцінка читача: 5.00
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі..




КОМЕНТАРІ

Ілея, 19.05.2015 - 16:25
Як образно,Валенько описали той світ в якому живемо!Очі-дзеркало душі,душі-мертві,без чуттів... 17 23
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую Вам, Лідіє 22 give_rose
 
Дід Миколай, 19.05.2015 - 08:41
flo11
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
smile give_rose
 
Анно Доміні, 18.05.2015 - 17:03
Я не мала на увазі, що "пейзансько-радісні картинки" - це погано, ні; звісно, що де Радість і Світло - там і Любов. Але не можна писати лише про них. Бо в цім світі є не тільки радість, але і смуток, світло - і темрява. Писати лише про радісне - означає свідомо закривати очі на все інше, тільки і всього. Я не хотіла Вас образити чи ввести в оману (заблуждение).
(Пригадую обговорення в інтернеті фільму російського "Левіафан": багато хто обурювався, що, мовляв, цю гидоту - життя російське неприкаяне - і так щодня навколо бачиш, навіщо ще й у кіно показувати? Треба щось радісне і життєствердне. Але: як обурюються - то, отже, хоч трохи зачепило, хоч трохи змусило замислитися, в якому лайні живуть і що самі ж його і продукують. Може, не замислилися - то хоч просто увагу звернули. А так, без фільму - може б і далі думали, що все гаразд і все так має бути, як є...) 23 23
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
ні, я не образилася зовсім - тут немає причин для образ: я пояснила свій підхід - я пишу тільки про Любов - мою... до світу Божого, отже, до Творця... не хочу спрямовувати людські свідомості, які читатимуть, до низькотонних переживань, як от горе, наприклад, чи апатія, чи гнів... ці емоції відбирають у людини, вони як вітер - внутрішньому вогникові доводиться "трепетати", а позитивні "речі", вони високотонні - у них є ентузіазм, чи й гра, а щонайкраще - безтурботне існування - це взагалі "вихід із пекла", бо є рівнем вібрації "співтворчості з Богом", саме про це і казав Ісус Хрестос, радячи "жити як діти", чи "не турбуйся про завтрашній день - завтрашній день сам за себе потурбується...", а ще - живіть як пташки небесні чи як лілії польові - от саме про цей найвищий позитивний тон і йдеться...

вірші передають стан автора свого, тому, для чого мені забруднювати ауру Землі і читача якимись негативними емоціями - перегружати свої немудрості на гарних людей, які настільки вже високо розвинулися, що не тільки читають вірші, а й самі їх творять...

це така моя філософія творчості, але вона тільки моя... smile я не пропоную її нікому більше, але сама давно вже на "світлотонності творчості моєї" стою... при тому, що я пишу тільки те, що бачу, тобто - я пишу правду, може вона також моя, але вона ні в якому разі навіть не вимисел, вона - реальність уяви і мого бачення світу - і цього, і всіх, по яких я уявою (але ні в якому разі не вимислом) подорожую... smile
ні, пані Анно, я не так швидко ображаюся, тим паче на людину, з якою ділимося думками - звичайно ж, думки наші можуть і мають різнитися - саме головне, що ми не сперечаємося і ніхто нікому не доводить якоїсь своєї правоти: я так думаю - а я так думаю - от і цікаво поговорити нам, так же? smile
я шаную Ваші позиції, Ви мої - і ніяких протиріч між нас немає, бо ми навзаєм дозволяємо одна одній думати так, як зараз кожна із нас думає, а якщо знаходимо щось обоюдно цікаве - то в тому і смисл smile
 
Анно Доміні, 18.05.2015 - 12:39
Пані Валю, публікувати треба - не можна ж все пейзансько-радісні картинки описувати, любов-морков і так далі. На те і Поетів Бог посилає у цей світ, щоб своїм словом змушували замислюватися. Поетів-вісників. Тільки от інша справа, що такі от, про яких, допустимо, Ви зараз написали - навіть якщо і прочитають, то навряд чи замисляться. І це найгірше. Особисто мене лякає не розумна Темрява, а бездумна. Бо якщо є розум - то є надія, хай хоч і нескоро - до навернення. А як можна навернути тупого? Хіба ж не тупа маса допускає до кровопролить, війн і тираній? (І хіба не з такими зараз Україна воює?) Не дарма, певне, мудреці вважали, що глупота - то найгірше, що може бути, і чи не тому кажуть, що, "якщо Бог хоче покарати - то відбирає розум"? Клайв Льюїс у "Хроніках Нарнії" висловлює таку думку (на жаль, не знайду зараз цієї цитати, подаю приблизно): що, як в нашому світі люди стануть як звірі, але виглядати будуть як люди, і не можна буде розібрати, хто є хто? Хіба не про таких Ви оце пишете?
Любити треба - так. Але навіть Любов"ю, здається, не усіх можна направити (згадайте, що пише ДА про паразитів); часом, певне, нема іншого шляху, як просто фізичне винищення - хай як прикро це звучить. Тільки от не нам вирішувати, звісно - Він Сам бачить усе і знає.
23
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
згодна з Вами... а стосовно паразитів - це саме і саме ТЕ! паразити, а найгірше - людиноподібні-паразити... які бачать в усьому живому тільки організми (засоби), за рахунок яких вони "по праву", як однозначно вважають, і здібні існувати...

"...що, як в нашому світі люди стануть як звірі" - те, з чим ми оце і стикаємося наразі - і в масштабах планети, і в Україні, і у приватних ситуаціях... тільки ж кому і як довести, що вони - паразити-звірі? таким самим, як вони, чи сліпцям, які годують паразитів і вважають це своєю місією...

певно, ми живемо в пеклі, і зараз воно розбуянилося, нижній шар його - уся гидота і бридота - піднялася з дна - і на всіх рівнях, от і виходить, як написала Ляна Задарма "зі стелі капає смола"... капає смола скрізь людям і всьому живому і існуючому на голови... вогняна смола... думаю, тільки Друге Пришестя може вже змінити ситуацію, чи Перехід - коли зерна буде відділено від плевел (паразитів, тобто)...

така виходить картина... give_rose
дякую Вам, Анно...

щодо "пейзансько-радісні картинки описувати", то тут я з Вами не погоджуюся - там де в "картинках" радість - там Світло, а тільки Світло має силу перемагати тьму... я пишу свої "акварелі" - про Любов мою... у кожному порухові пластичному травинки чи листочка - бачу Любов і Творчий досконалий Замисел Бога... Світло бачу - з цього каламутного дна... проз товщу... Красота - це один із виявів Його і в нашому світі... тому і її (красоту) так жорстоко нищать паразити усілякі...

тепер тільки і починаю, здається, розуміти за що його (світ наш спільний) називано "юдоллю сліз і долиною лиха"... smile give_rose give_rose
важко нам зараз, але ми збережемо у серцях своїх Любов, Світло, отже... бо у цьому наш труд - отака уперто-ідеалістична позиція і віра моя smile give_rose
 
Marcepanivna, 18.05.2015 - 09:55
До глибини душі, моторошно... але без чорного, не буває білого 16 17 give_rose
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
я - за біле smile
дякую Вам, пані Жужо Марцепанівно, довго думала, чи публікувати цього вірша, бо он який слід від нього - моторошний, отже - не Світло в ньому, а інша, виходить, субстанція... що ж, буду собі дорікати, що виявилася слабкою і піддалася враженню... але враження було настільки чітким - замість очей - пудові іржаві навісні замки - без ключів... уперше такі очі на людських обличчях бачити довелося... що ж, врешті, ми пишемо про те, що справді БАЧИМО... give_rose
 
give_rose give_rose give_rose Вам тяжко, спробуйте викидати захисний екран навколо себе, можливо ,так легше.
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
дякую, пане Петре, насамперед за щиру Вашу турботу smile я осмисляю якраз долю дружини Лота, якій довелося покинути у Вавилоні не тільки усе, що було, а й синів, які відмовилися вийти з міста спільно з батьками... відомо, що умова, яку передав Янгол, була - "піти звідти, не озираючись".... Дружина Лота (Лотиха smile ) - оглянулася і стала соляним стовпом....

що таке символізує соляний цей стовп?... думаю, це її невиплакані сльози... відчай-печаль, не змогла вона перервати прив"язаність свою до всього, що мусила втратити, не осягнула, що з усим, що є нашою любов"ю сердечною, можна зберегти зв"язок, навіть розірвавши прив"язаності свої...
отже - стала соляним стовпом... чи не означає це, що вийшовши з Вавилона, вона, через прив"язаність свою до полишеного, до минулого, не змогла перейти в інший, приготовлений Богом світ, чи вимір - кращий за той, який доводилося залишити...
якщо так, то зараз я працюю над тим, щоб не стати соляним стовпом - не озиратися... та й син мій не там, а тут - зі мною... то за чим мені там триматися, врешті... прив"язаності майже розірвані, зв"язок же з усим, що там любилося - ніколи перерваним зовнішніми силами бути не може... вже те все тане у димці поки незначної часової але все ж відстані... таким чином - мені легше, чим тим людям - вони не знають, що чинять, але свого часу дізнаються.......

дякую Вам ще раз, пане Петре: "якщо Бог з нами - то хто проти нас?"... і так в усіх смислах і масштабах наразі... give_rose
 
Зоя Журавка, 18.05.2015 - 08:26
flo23 flo23 flo23
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
22 22 give_rose
 
Віталій Назарук, 18.05.2015 - 08:14
Переконаний у Вашій правоті. Допоки ми живемо злобою, допоки відсутня любов, ми маємо вимирати... Жити такі люди не мають просто права! Страшно, але справедливо!!! 12 16 flo12
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
пане Віталію, вони зобов"язані жити - щоб учитися, еволюціонувати "до Світла", але вони - сліпі, їхні душі - плачуть над ними, але Бог любить усіх нас - і їх також (а може нас "також"...) і освітить їм серця - яким способом? Господу самому відомо і доступно...

так якось smile дякую Вам give_rose
 
Анно Доміні, 18.05.2015 - 05:56
Моторошно. Наскільки я сама майже не вірю в добре у людині - але такі твори читати страшно. Це чимось конкретним навіяно чи просто роздуми над людською природою?
23
 
Валя Савелюк відповів на коментар $previous_title_comm, 01.01.1970 - 03:00
конкретним... людська хижа зграя страшніша від звіриної, бо то - звірі, а це - "за образом і подобою" зовні оформлені... од звірів людина може захищатися усіма способами, навіть рушницею, а від цих - чим? ні моралі, ні совісті, ні закону для них не існує, звісно, і Бога в них нема... то як захищатися од людиноподібних звірів?... хіба опуститися, як вони... але - цього вони несвідомо і прагнуть - витравити із людини людське (тобто, Боже...) і перетворити її на собі подібного звіра... захищатися від людської зграї - ніяк, можна піти - обтрусивши порох з одежі своєї і "сандаліїв" своїх... для чогось же такі ситуації виникають, може, щоб учитися розрізняти, повірити! що є люди, а є - звіролюди... але ж - "возлюби ближнього", "ворога возлюби"... ну, ворог - це все таки людина, певно, а як стосовно звіролюдей?.. думаю, їм треба співчувати smile отже, все-таки возлюбити smile я їм співчуваю і - Бог свідок - не бажаю їм зла, тільки прозріння, просвітлення

я двічі опинялася серед оскаженілої збитої докупи зграї - перший раз це була зграя звірів, другий - людей... різниці ніякої... звірину зграю вдалося відігнати, людську - ні...

"Наскільки я сама не вірю в добре у людині..." - пані Анно, я вірю в добре у людині, тому страшенно дивуюся, просто не можу осмислити, як "таке може бути- вони ж люди..." певно я так і не народилася у дану реальність до решти... напівнароджена... smile

дякую Вам за увагу, рада Вам... give_rose

...і очі у них - дном дивляться, закриті і замкнено-заіржавлені пудові навісні замки з давно загубленими ключами... і це не образ - це "картинка з натури"...
 

ДО ВУС синоніми
Синонім до слова:  аврора
Маргіз: - Мигавиця, кольорова мигавиця
Синонім до слова:  аврора
Юхниця Євген: - смолоскиподення
Синонім до слова:  аврора
Ніжинський: - пробудниця-зоряниця
Синонім до слова:  метал
Enol: - ну що - нічого?
Знайти несловникові синоніми до слова:  метал
Enol: - той, що музичний жанр
Знайти несловникові синоніми до слова:  аврора
Enol: - та, що іонізоване сяйво
Синонім до слова:  Бабине літо
Маргіз: - Осіннє танго
Синонім до слова:  Вірний
Маргіз: - Вірний - однолюб
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Маргіз: - осяйна
Знайти несловникові синоніми до слова:  Вичитка
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Мобілізація
Юхниця Євген: -
Знайти несловникові синоніми до слова:  Рахманий
Mattias Genri: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Mattias Genri: - sliczna...
Синонім до слова:  видих
Наталя Хаммоуда: - Відди́х, зди́х.
Синонім до слова:  Вірний
Eyfiya: - Непохитний
Синонім до слова:  Вірний
levile: - Незрадливий Вірний
Знайти несловникові синоніми до слова:  Верлібр
Андрій Ключ: - Танцпро – танцююча проза
Синонім до слова:  Церата
Олекса Терен: - Обрус.
Знайти несловникові синоніми до слова:  видих
Enol: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Микола Холодов: - Кльова, Класна, Красна.
Синонім до слова:  Церата
Neteka: - Вощонка
Синонім до слова:  Церата
dashavsky: - Клейонка.
Знайти несловникові синоніми до слова:  Церата
Юхниця Євген: -
Синонім до слова:  гарна (не із словників)
Neteka: - Писана
x
Нові твори
Обрати твори за період: